Zamknij
Prosto z rynku - Event PR info

Desperados nadał nowy poziom festiwalom muzycznym

Witold Sokołowski, 2016-12-12 18:16:11

Desperados nadał nowy poziom festiwalom muzycznym, organizując pierwszy na świecie festiwal bez grawitacji - BASS DROP. Ten niesamowity eksperyment odbył się w samolocie lecącym na wysokości ponad 9 km nad pustynią Nevada. Desperados wzbił się w przestworza, by dać swoim fanom muzyczne doświadczenie, jakiego nie przeżyli nigdy wcześniej.


Dwa dni ekstremalnej muzycznej przygody przeżyli uczestnicy festiwalu Bass Drop, który odbył się w październiku tego roku w Las Vegas w USA. Na zaproszenie Desperadosa wzięły w nim udział 74 osoby z całego świata, w tym także z Polski. Zwieńczeniem wydarzenia był specjalny lot, podczas którego festiwalowicze unosili się w samolocie pozbawionym grawitacji i imprezowali w stanie nieważkości.


Muzyka EDM (electronic dance music) i ekstremalne warunki dla ludzkiego organizmu wywołały zupełnie niewyobrażalny efekt bass drop. Muzyczny bass drop jest jak rollercoaster, to jedno z najintensywniejszych fizycznych doświadczeń, które dźwięk może nam dostarczyć. Zaś Desperados podbił jego moc podwójnie.


Specjalnie przygotowany samolot, wyposażony w nagłośnienie i eksperymentalny pokaz świateł, zabrał grupę ludzi wybranych przez Desperadosa i wzbił się w powietrze. W miarę, jak unosił się w przestworza, bit serwowany przez didżeja na pokładzie narastał. Prawdziwa zabawa zaczęła się, gdy samolot osiągnął wysokość 9 km. Wtedy nadeszło najsilniejsze uderzenie basu, a równocześnie samolot zaczął gwałtowanie opadać, wprowadzając wszystkich w stan nieważkości.


By wzmocnić doznanie bass drop bez grawitacji, Desperados zaprosił do współpracy przy tym projekcie znanego amerykańskiego neurobiologa Daniela Levitina. Naukowiec konsultował z astronautami z NASA to jak odbierany jest dźwięk w stanie nieważkości, a następnie współpracował z didżejem Mike’iem Cervello przy tworzeniu specjalnego setu muzycznego, który spotęguje wrażenie rozciągającego się czasu.


- 20 lat temu Desperados tworząc piwo o smaku tequili, odrzucił wszystkie obowiązujące wcześniej zasady. Od tamtego momentu niezmiennie podążamy tym szlakiem i robimy wszystko inaczej. Desperados Bass Drop to dla naszych fanów nowy wymiar muzycznego doświadczenia i możliwość sprawdzenia, jak smakuje niepokorna natura naszej marki - mówi Anna Bizoń, Global Brand Director Desperados. Bass Drop jest częścią globalnej kampanii Desperadosa „Release your Inner Tequila”, w której marka eksperymentuje z muzyką i dostarcza konsumentom unikalnych doświadczeń w tym obszarze.


By wziąć udział w festiwalu bez grawitacji, trzeba było najpierw udowodnić, że ma się w sobie wystarczająco dużo Inner Tequili, o której mówi Desperados. W tym celu powstała specjalna aplikacja Inner Tequila Scanner, która analizowała treści publikowane przez użytkownika w social mediach i na ich podstawie wskazywała, co pozytywnie go wyróżnia, które jego posty mają najwięcej Inner Tequili i jak zwiększyć jej poziom.



Spośród ponad 6500 zeskanowanych osób z Polski, do Las Vegas poleciały tylko trójka uczestników, które wykazały się największym przyrostem Inner Tequili. W muzyczną podróż bez grawitacji Desperados zaprosił też dwoje polskich influencerów. Karolina Gilon oraz dj i producent muzyczny Ment XXL relacjonowali Bass Drop w swoich mediach społecznościowych. Z tego niezwykłego festiwalu w przestworzach powstał film, który można już oglądać na kanałach społecznościowych Desperadosa:

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...