Zamknij
Prosto z rynku - Event PR info

Desperados nadał nowy poziom festiwalom muzycznym

Witold Sokołowski, 2016-12-12 18:16:11

Desperados nadał nowy poziom festiwalom muzycznym, organizując pierwszy na świecie festiwal bez grawitacji - BASS DROP. Ten niesamowity eksperyment odbył się w samolocie lecącym na wysokości ponad 9 km nad pustynią Nevada. Desperados wzbił się w przestworza, by dać swoim fanom muzyczne doświadczenie, jakiego nie przeżyli nigdy wcześniej.


Dwa dni ekstremalnej muzycznej przygody przeżyli uczestnicy festiwalu Bass Drop, który odbył się w październiku tego roku w Las Vegas w USA. Na zaproszenie Desperadosa wzięły w nim udział 74 osoby z całego świata, w tym także z Polski. Zwieńczeniem wydarzenia był specjalny lot, podczas którego festiwalowicze unosili się w samolocie pozbawionym grawitacji i imprezowali w stanie nieważkości.


Muzyka EDM (electronic dance music) i ekstremalne warunki dla ludzkiego organizmu wywołały zupełnie niewyobrażalny efekt bass drop. Muzyczny bass drop jest jak rollercoaster, to jedno z najintensywniejszych fizycznych doświadczeń, które dźwięk może nam dostarczyć. Zaś Desperados podbił jego moc podwójnie.


Specjalnie przygotowany samolot, wyposażony w nagłośnienie i eksperymentalny pokaz świateł, zabrał grupę ludzi wybranych przez Desperadosa i wzbił się w powietrze. W miarę, jak unosił się w przestworza, bit serwowany przez didżeja na pokładzie narastał. Prawdziwa zabawa zaczęła się, gdy samolot osiągnął wysokość 9 km. Wtedy nadeszło najsilniejsze uderzenie basu, a równocześnie samolot zaczął gwałtowanie opadać, wprowadzając wszystkich w stan nieważkości.


By wzmocnić doznanie bass drop bez grawitacji, Desperados zaprosił do współpracy przy tym projekcie znanego amerykańskiego neurobiologa Daniela Levitina. Naukowiec konsultował z astronautami z NASA to jak odbierany jest dźwięk w stanie nieważkości, a następnie współpracował z didżejem Mike’iem Cervello przy tworzeniu specjalnego setu muzycznego, który spotęguje wrażenie rozciągającego się czasu.


- 20 lat temu Desperados tworząc piwo o smaku tequili, odrzucił wszystkie obowiązujące wcześniej zasady. Od tamtego momentu niezmiennie podążamy tym szlakiem i robimy wszystko inaczej. Desperados Bass Drop to dla naszych fanów nowy wymiar muzycznego doświadczenia i możliwość sprawdzenia, jak smakuje niepokorna natura naszej marki - mówi Anna Bizoń, Global Brand Director Desperados. Bass Drop jest częścią globalnej kampanii Desperadosa „Release your Inner Tequila”, w której marka eksperymentuje z muzyką i dostarcza konsumentom unikalnych doświadczeń w tym obszarze.


By wziąć udział w festiwalu bez grawitacji, trzeba było najpierw udowodnić, że ma się w sobie wystarczająco dużo Inner Tequili, o której mówi Desperados. W tym celu powstała specjalna aplikacja Inner Tequila Scanner, która analizowała treści publikowane przez użytkownika w social mediach i na ich podstawie wskazywała, co pozytywnie go wyróżnia, które jego posty mają najwięcej Inner Tequili i jak zwiększyć jej poziom.



Spośród ponad 6500 zeskanowanych osób z Polski, do Las Vegas poleciały tylko trójka uczestników, które wykazały się największym przyrostem Inner Tequili. W muzyczną podróż bez grawitacji Desperados zaprosił też dwoje polskich influencerów. Karolina Gilon oraz dj i producent muzyczny Ment XXL relacjonowali Bass Drop w swoich mediach społecznościowych. Z tego niezwykłego festiwalu w przestworzach powstał film, który można już oglądać na kanałach społecznościowych Desperadosa:

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne