Zamknij
Nowości - Kariera

Digital One powiększa dział Social

Witold Sokołowski, 2011-11-17 17:11:44

Digital One powiększa dział Social. Dołączyła do niego Anna Tokarska, która będzie zajmować się przede wszystkim wsparciem marek kobiecych. Równocześnie do zespołu dołącza Łukasz Gołacki, który z kolei zajmie się przede wszystkim obsługą marek z portfolio PepsiCo.


Anna Tokarska będzie pracowała na stanowisku social media executive. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Antropologia Kulturowa) i podyplomowych studiów na Politechnice Łódzkiej. W branży internetowej pracuje od 3 lat, natomiast social mediami zajmuje się od półtora roku. Po studiach zawodowo związana była z dziennikarstwem internetowym oraz radiowym. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. przy projektach realizowanych dla Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Pracowała dla serwisu Firmin.pl i dla agencji PR Abilita Communications, gdzie współtworzyła działania w mediach społecznościowych Anna Tokarska będzie współpracować z Digital One przede wszystkim przy komunikacji skierowanej do marek kobiecych, takich jak Estēe Lauder, Clinique oraz Górska Natura Active i Beauty.


Druga nowa osoba w dziale - Łukasz Gołacki – także obejmie stanowisko social media executive. W Digital One będzie zajmował się tworzeniem i implementacją koncepcji komunikacji w social mediach dla marek koncernu PepsiCo obsługiwanych przez agencję. Łukasz Gołacki jest absolwentem Wydziału Marketingu na Uniwersytecie Łódzkim. Zawodową przygodę z marketingiem zaczął w 2008 roku, pracując w łódzkim oddziale Polskapresse. Kolejnym krokiem w rozwoju kariery zawodowej było objęcie stanowiska social media managera w agencji interaktywnej Kamikaze, gdzie odpowiadał m.in. za planowanie działań i komunikacji marek w mediach społecznościowych - zajmował się m.in. obsługą marek takich jak: Frieskies (Purina), Mentos (P&G) czy współpracował przy kreowaniu akcji taktycznych dla marki Kamis.


Na zdjęciu: Anna Tokarska.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...