Zamknij

Nowości - Dom i wnętrze

E-kawa czyli Prima Niebieska w Internecie

Od czerwca ruszyła nowa kampania promująca rozpuszczalną kawę Prima Niebieską w Internecie. Akcja wspiera zmianę szaty graficznej rozpuszczalnej Primy Niebieskiej. Witrynę www.twojdzien.pl przygotowała wrocławska agencja FX Media. Mikrowitryna Primy Niebieskiej promowana jest na największych polskich portalach. ...

czytaj dalej

Pasztety na billboardach

15 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa firmy DROSED S.A. , wiodącego producenta pasztetów i wędlin drobiowych. Celem kampanii jest budowanie wizerunku całej marki Podlaski: pasztetów i wędlin – powiedział Tomasz Trusiński, manager ds. reklamy i badań ...

czytaj dalej

Nowy serwis internetowy www.galpex.pl

Grupa AMP Media przygotowała nowy serwis internetowy dla firmy Galpex – www.galpex.pl zajmującej się wyposażeniem wnętrz. Nowy serwis to lepsza funkcjonalność oraz większe możliwości prezentowania produktów. Serwis zbudowany został w oparciu o autorski system AMP Media ...

czytaj dalej

Soudal z Pegasus Public Relations

Pegasus Public Relations pozyskała kolejnego klienta z branży budowlanej. Firma Soudal jest producentem i dystrybutorem chemii budowlanej wysokiej jakości. Międzynarodowy koncern ...

czytaj dalej

Metamorfoza – Cafe Prima Niebieska

Nowa szata graficzna słoiczka kawy rozpuszczalnej – Cafe Prima Niebieskiej! Zmiana etykiety to konsekwencja dostosowania wizerunku kawy rozpuszczalnej do wizualnej strategii ...

czytaj dalej

Bałwany męczą się w upale

Ruszyła kampania firmy Fonko, dla której kreację przygotowała agencja reklamowa San Markos. W wyniku przetargu, do którego zaproszono kilkanaście agencji reklamowych z ...

czytaj dalej

Mocne drzwi - spokojny sen

Agencja Event Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Witex Super Lock, oferującą atestowane izraelskie drzwi antywłamaniowe. Event PR zajmie się kompleksową ...

czytaj dalej

Wiosna w kolorach Dulux

Szósty rok z rzędu organizacją kampanii promocyjnej dla firmy ICI Paints Pilawa zajmie się agencja Euro RSCG 4D. Głównym celem działań promocyjnych jest przekazanie konsumentom pełnej informacji o doskonałej jakości farb marki Dulux oraz zwiększenie ich sprzedaży.

czytaj dalej

Barwy sukcesu Levisa

Agencja TEQUILAPolska przygotowała program partnerski dla pracowników punktów detalicznych obsługujących komputerowe mieszalnie farb marki Levis. Program „Levis – Barwy Sukcesu” rozpoczyna się 1 kwietnia i potrwa do końca roku.

czytaj dalej

Strona 206 z 206 « 1 2 3 ... 206

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...