Zamknij

Nowości - Dom i wnętrze

Creative Answer dla nowego klienta z branży mieszkaniowej

Do grona partnerów biznesowych agencji Creative Answer dołączyła firma deweloperska Tryboń PPI. Agencja będzie odpowiedzialna za pełną komunikację marki głównej oraz trzech inwestycji mieszkaniowych. Współpraca ma charakter stały.  

czytaj dalej

Mixit rozwija sieć sprzedaży w Polsce i rusza z kampanią

Mixit - czeski producent musli na indywidualne życzenie, który w Polsce działa od ponad dwóch lat, uruchamia nowe punkty odbioru osobistego. Marka rusza też z długofalową kampanią społeczną „Myślę zdrowo, żyję w równowadze”, prowadzoną we współpracy z wrocławskim Instytutem Psychodietetyki. 

czytaj dalej

Spółka Sento rozszerza współpracę z Prime Time PR

Po niemal rocznej umowie, krakowski deweloper Sento rozszerza współpracę z Prime Time PR. Poza relacjami z mediami i komunikacją na Facebooku, agencja zajmie się również realizacją strategii content marketingowej oraz działaniami reklamowymi.  

czytaj dalej

URSA Polska Sp. z o.o. Klientem BrainJuice Group

Agencja BrainJuice Group rozpoczęła współpracę z URSA Polska Sp. z o.o. W ramach podpisanej umowy, Agencja odpowiada za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji w social mediach. Do zadań BrainJuice Group należy założenie profilu URSA Polska na Facebook’u, budowa jakościowego kontentu oraz prowadzenie komunikacji.  

czytaj dalej

Wspólpraca, że łooo... Opcom dla marki Łowicz

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na stronę www oraz obsługę kanałów social media dla marki Łowicz.  

czytaj dalej

Jawar przedłuża umowę z agencją Consulting'n more

Producent ceramiki kominowej Jawar przedłużył umowę z agencją Consulting’n more. Umowa między firmami obejmuje działania z zakresu marketingu oraz public relations. 

czytaj dalej

BRIGHT Agency z JoyFood

BRIGHT Agency rozszerzyła swoje portfolio o Klienta z branży dietetycznych i pro-zdrowotnych posiłków. Do grona klientów agencji dołączyła firma JoyFood właściciela marek SmartFood, Zdrowe Pola oraz PROporcja. 

czytaj dalej

Ruszaj się i pij Kubusia - także zimą

Najnowsza reklama telewizyjna Kubusia to kolejny dynamiczny i przepełniony dziecięcą energią spot marki. Tym razem Kubuś jest z bohaterami na stoku, podczas zimowej zabawy.  

czytaj dalej

Brand Support wygrywa przetarg Ferrero - startuje kampania na Litwie, Łotwie i w Estonii

Agencja Brand Support wygrała przetarg Ferrero Polska na przygotowanie kampanii „The colors of dreams” dla marki Kinder Chocolate. Startująca właśnie kampania prowadzona będzie na Litwie, Łotwie i w Estonii. 

czytaj dalej

Tymbark Vitamini wydobywa naturalne piękno

Aby wyglądać pięknie i zdrowo wcale nie potrzeba wiele. Tymbark udowadnia, że wygląd i samopoczucie można wspomagać w łatwy i naturalny sposób – wystarczy sięgnąć po sok marchwiowo-owocowy Vitamini.  

czytaj dalej

Strona 1 z 206 1 2 3 ... 206 »

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...