Zamknij
Nowości - Zdrowie

Dom Mediowy Mastermind wspólnie z Online Media Group Poland poprowadzi kampanię dla Verco

Paweł Gębusiak, 2013-03-04 12:09:57

Obie spółki rozpoczęły współpracę z firmą Verco, specjalizującą się we wprowadzaniu nowych brandów farmaceutycznych oraz produktów FMCG na polski rynek. Zadaniem Mastermind i OMG Poland będzie poprowadzenie kampanii brandu Pregna.


Pregna to suplement diety dla kobiet karmiących oraz w ciąży, który dostarcza odpowiednie ilości kwasu omega-3 DHA, niezbędnego do właściwego rozwoju mózgu dziecka. Kampania marki będzie prowadzona w prasie i w Internecie. Mastermind, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w kompleksowych rozwiązań marketingowych w zakresie mediów tradycyjnych i cyfrowych zajmie się koordynacją komunikacji.


Michał Tober, Prezes Zarządu Mastermind:


„Cieszymy się, że wspólnie z OMG Poland nawiązaliśmy współpracę z tak otwartym klientem, jak Verco, dzięki czemu mamy szansę na wymianę doświadczeń, a przez to na stworzenie lepszej strategii komunikacji. Kampania dla Verco to efekt realizacji naszej długofalowej strategii opartej na efektywnościowym podejściu do całości komunikacji dla naszych klientów, przy szczególnym nacisku na działania w kanałach interaktywnych.”


Katarzyna Olender, account manager Online Media Group Poland:


„Trzonem tego etapu promocji ma być kampania edukacyjna, realizowana w serwisie Parenting.pl, promowana przez redaktor naczelną – Dorotę Zawadzką oraz wsparta działaniami na Facebooku. Dodatkowo, OMG Poland wykorzysta swoje doświadczenie w zakresie performance marketingu, prowadząc działania w modelu CPC na innych serwisach skierowanych do młodych rodziców i kobiet 25+.”

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...