Zamknij
Nowości - Internet

Dr John Quest twarzą nowej kampanii nazwa.pl

Paweł Gębusiak, 2013-04-16 18:05:13

Wiodący dostawca usług hostingowych i rejestracji domen, nazwa.pl, rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Twoje wyzwania – nasze rozwiązania”. Rozpoczęła się ona 1 kwietnia i potrwa do końca miesiąca. Specjalnie na jej potrzeby został stworzony brand hero, Dr John Quest.


„Twoje wyzwania – nasze rozwiązania” to hasło nowej kampanii promującej usługi dostępne w ofercie nazwa.pl. Za kreację odpowiada wewnętrzny dział marketingu firmy, a jej cztery linie kreacyjne, trzy produktowe i jedna wizerunkowa, mają na celu promocję konkretnych rozwiązań, takich jak hosting z kreatorem stron WWW, sklep internetowy z certyfikatem SSL oraz darmowa rejestracja trzech domen eu. Koncepcja kampanii oparta jest o postać Dr Johna Questa, asystenta i doradcy nazwa.pl, którego misją jest dopasowanie rozwiązań do potrzeb każdego klienta. Dr Quest operuje ze swojego centrum dowodzenia dostępnego pod adresem http://www.nazwa.pl/centrum-dowodzenia/.


Nowa kampania ma na celu odświeżenie wizerunku marki nazwa.pl i pokazanie potencjalnym klientom naszych nowych lub świeżo ulepszonych produktów i usług w ofercie nazwa.pl. – mówi Kalina Pieciun-Regulska, Dyrektor Działu Marketingu w nazwa.pl. Oparcie koncepcji o nowego brand hero i dostosowana do tego kreacja mają przybliżyć odbiorcom ogromne możliwości na zaistnienie w Internecie. Dr John Quest proponuje odbiorcy różne rozwiązania produktowe zarówno dla użytkowników zaawansowanych i bardzo wymagających jak i dla tych dopiero rozpoczynających swoją działalność w sieci.


Kreacje reklamowe pojawią się głównie serwisach zasięgowych, m.in. w Wp.pl, Onet, Interia.pl, Money.pl czy Demotywatory.pl. Ponadto, kampania będzie prowadzona offline: kreacja będzie eksponowana na ponad 200 citylightach w całej Polsce, w największych galeriach handlowych w kraju w formie reklamy video oraz na ekranach w warszawskim metrze. Za zakup mediów odpowiada Value Media.  

zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...