Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Drap Zdrapki na Milion sposobów – kampania reklamowa marki Zdrapki

Nowy User, 2017-03-08 16:43:57

6 marca wystartowała kampania reklamowa Zdrapek – marki dla loterii pieniężnych LOTTO. Kampania będzie prowadzona od 6 marca do 2 kwietnia z wykorzystaniem telewizji, radia, internetu, prasy, nośników outdoor, działań ambientowych (POS TV) i materiałów POS. Jest to pierwsza od 2009 roku kampania dla Zdrapek prowadzona w tak szerokim zakresie.


Na potrzeby kampanii został wyprodukowany spot telewizyjny, który w kilku dynamicznych scenach pokazuje młodych ludzi drapiących Zdrapki w różny sposób i w różnych sytuacjach. Hasłem kampanii jest „#DrapZdrapki na MILION sposobów”. Key Visual przygotowany na potrzeby kampanii zwraca uwagę na wybrane sposoby drapania: perfekcyjnie, na kujona, na jodełkę. Elementem kampanii reklamowej są również działania prowadzone w social mediach. Na profilu FB „LOTTO. Radość wygrywania” zostanie ogłoszony konkurs pt. „A Ty jak drapiesz Zdrapki?”.


Strategia komunikacji została oparta o analizę konsumpcji mediów w grupie docelowej wszystkich użytkowników gier LOTTO i została przygotowana w następujących mediach:



  • Telewizja – kampania będzie prowadzona w wiodących stacjach telewizyjnych – TVP i TVP Tematyczne, POLSAT i POLSAT Tematyczne oraz TVN i TVN Tematyczne. Uzupełnieniem kampanii będzie obecność w IDMnet oraz VOD.

  • Radio - kampania zostanie oparta o zakup czasu w trzech pakietach - RMF 3D (stacje RMF), Trójwymiar (m.in. Pr I PR i Trójka), Zet Premium (stacje Radia Zet) i Total Time (m. in. Radio Eska, Eska Rock i Vox FM) - wykorzystane zostaną spoty 15”.

  • Internet – kampania ukaże się na największych portalach internetowych - Onet.pl, wp.pl, Interia.pl oraz facebook.com i wybranych portalach społeczno-informacyjnych.

  • Prasa – wybrane tytuły ogólnopolskie i dzienniki lokalne.

  • Ambient – emisja spotów i animacji na ekranach LED i monitorach w centrach handlowych, punktach usługowych i komunikacji miejskiej.


Kreację dla kampanii Zdrapek przygotowała agencja reklamowa Apella, spot telewizyjny wyreżyserował Łukasz Zadrzyński, autorem zdjęć jest Marian Prokop, a muzykę do spotów skomponował Filip Siejka. Media do kampanii zostały zaplanowane i zakupione przez ZenithOptimedia. Ze strony Totalizatora Sportowego całość prac nad kampanią koordynowała Anna Niedziela-Strobel – Dyrektor Departamentu Promocji i PR, a bezpośrednio za realizację kampanii odpowiedzialni byli Agnieszka Wesołowska i Dariusz Szymański.


Kampania prezentuje najważniejsze korzyści i atrybuty całej kategorii Zdrapek: natychmiastowy wynik gry, dużą szansę na jakąkolwiek wygraną, dreszczyk emocji, doskonałą zabawę podczas gry oraz różnorodną i atrakcyjną formę samych Zdrapek.


Zdrapki to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się grupa produktów w ofercie LOTTO. Stanowią one drugą po grze Lotto pod względem wielkości sprzedaży, kategorię produktową w portfelu LOTTO. Popularność Zdrapek rośnie szczególnie wśród młodszej grupy potencjalnych graczy (18-29). Co roku na rynek trafia 40 nowych rodzajów Zdrapek, jednocześnie w sprzedaży jest ok. 30 różnych wzorów, zróżnicowanych cenowo. Główne wygrane w Zdrapkach LOTTO sięgają nawet 1 mln. zł.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Kasia Krocz   2017-07-04 10:23:03

    Ze wszystkich gier "losowych" czy też "hazardowych" od Lotto grałam tylko w zdrapki. Grałam i wygrałam nawet parę złotych. To, że od razu wiadomo o wygranie działa trochę tak, że od razu chce się kupić kolejną zdrapkę, bo "przecież było tak blisko, teraz na pewno się uda", co czasem prowadzi do przykrych konsekwencji... Pozdrawiam, Kasia z http://www.aswpoznan.eu/

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...