Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Drap Zdrapki na Milion sposobów – kampania reklamowa marki Zdrapki

Nowy User, 2017-03-08 16:43:57

6 marca wystartowała kampania reklamowa Zdrapek – marki dla loterii pieniężnych LOTTO. Kampania będzie prowadzona od 6 marca do 2 kwietnia z wykorzystaniem telewizji, radia, internetu, prasy, nośników outdoor, działań ambientowych (POS TV) i materiałów POS. Jest to pierwsza od 2009 roku kampania dla Zdrapek prowadzona w tak szerokim zakresie.


Na potrzeby kampanii został wyprodukowany spot telewizyjny, który w kilku dynamicznych scenach pokazuje młodych ludzi drapiących Zdrapki w różny sposób i w różnych sytuacjach. Hasłem kampanii jest „#DrapZdrapki na MILION sposobów”. Key Visual przygotowany na potrzeby kampanii zwraca uwagę na wybrane sposoby drapania: perfekcyjnie, na kujona, na jodełkę. Elementem kampanii reklamowej są również działania prowadzone w social mediach. Na profilu FB „LOTTO. Radość wygrywania” zostanie ogłoszony konkurs pt. „A Ty jak drapiesz Zdrapki?”.


Strategia komunikacji została oparta o analizę konsumpcji mediów w grupie docelowej wszystkich użytkowników gier LOTTO i została przygotowana w następujących mediach:



  • Telewizja – kampania będzie prowadzona w wiodących stacjach telewizyjnych – TVP i TVP Tematyczne, POLSAT i POLSAT Tematyczne oraz TVN i TVN Tematyczne. Uzupełnieniem kampanii będzie obecność w IDMnet oraz VOD.

  • Radio - kampania zostanie oparta o zakup czasu w trzech pakietach - RMF 3D (stacje RMF), Trójwymiar (m.in. Pr I PR i Trójka), Zet Premium (stacje Radia Zet) i Total Time (m. in. Radio Eska, Eska Rock i Vox FM) - wykorzystane zostaną spoty 15”.

  • Internet – kampania ukaże się na największych portalach internetowych - Onet.pl, wp.pl, Interia.pl oraz facebook.com i wybranych portalach społeczno-informacyjnych.

  • Prasa – wybrane tytuły ogólnopolskie i dzienniki lokalne.

  • Ambient – emisja spotów i animacji na ekranach LED i monitorach w centrach handlowych, punktach usługowych i komunikacji miejskiej.


Kreację dla kampanii Zdrapek przygotowała agencja reklamowa Apella, spot telewizyjny wyreżyserował Łukasz Zadrzyński, autorem zdjęć jest Marian Prokop, a muzykę do spotów skomponował Filip Siejka. Media do kampanii zostały zaplanowane i zakupione przez ZenithOptimedia. Ze strony Totalizatora Sportowego całość prac nad kampanią koordynowała Anna Niedziela-Strobel – Dyrektor Departamentu Promocji i PR, a bezpośrednio za realizację kampanii odpowiedzialni byli Agnieszka Wesołowska i Dariusz Szymański.


Kampania prezentuje najważniejsze korzyści i atrybuty całej kategorii Zdrapek: natychmiastowy wynik gry, dużą szansę na jakąkolwiek wygraną, dreszczyk emocji, doskonałą zabawę podczas gry oraz różnorodną i atrakcyjną formę samych Zdrapek.


Zdrapki to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się grupa produktów w ofercie LOTTO. Stanowią one drugą po grze Lotto pod względem wielkości sprzedaży, kategorię produktową w portfelu LOTTO. Popularność Zdrapek rośnie szczególnie wśród młodszej grupy potencjalnych graczy (18-29). Co roku na rynek trafia 40 nowych rodzajów Zdrapek, jednocześnie w sprzedaży jest ok. 30 różnych wzorów, zróżnicowanych cenowo. Główne wygrane w Zdrapkach LOTTO sięgają nawet 1 mln. zł.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...