Zamknij
Nowości - Zdrowie

Druga edycja programu „Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi”

Witold Sokołowski, 2011-11-02 11:09:32

Rozpoczęła się druga edycja programu „Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi”. Jest to akcja prowadzona w ramach Wielkiej Kampanii Życia - AVON Kontra Rak Piersi. W tym roku Ambasadorami akcji zostali znani i lubiani panowie, Tomasz Ciachorowski, Łukasz Zagrobelny, Marcin Rogacewicz oraz John Porter, którzy będą zachęcać kobiety do systematycznych badań oraz przypominać im, jak ważna jest profilaktyka w walce z rakiem piersi.


„ Zależało nam na tym, aby do projektu włączyli się mężczyźni, bowiem w dużej mierze na nich spoczywa odpowiedzialność za zdowie i życie swoich pań. Każdy z nich ma ukochaną kobietę; matkę, żonę, siostrę, córkę. Troska o ich zdrowie i bezpieczeństwo powinna być priorytetem dla każdego z nich – mówi Ewa Masny- Januszewska, rzecznik prasowy Avon Cosmetics Polska.


Akcja „Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi” ma uświadomić mężczyznom, jak ważna jest ich rola w życiu każdej kobiety, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. Projekt ma na celu inspirowanie mężczyzn do zmiany postaw i zmotywowanie ich do wzięcia odpowiedzialności za zdrowie drugiej osoby. Ma zachęcić do działania, zabrania głosu w słusznej sprawie oraz zaangażowania się w profilaktykę walki z rakiem piersi. Akcja ma zwrócić uwagę na problem dotykający aż co piątą kobietę na świecie, co piątą matkę, żonę i córkę.


Avon Cosmetics Polska, dzięki programowi Wielka Kampania Życia - Avon Kontra Rak Piersi, od 1998 roku przekazał na działania związane z edukacją i profilaktyką ponad 14 000 000 złotych. Pieniądze pochodzą ze sprzedaży produktów z logo Różowej Wstążki.


Więcej informacji na www.wielkakampaniazycia.pl. Na zdjęciu: Łukasz Zagrobelny.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...