Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Druga odsłona kampanii Durex w aplikacji Listonic

26Marzec2013

Autor: Paweł Gębusiak, Tagi: durex,listonic,wielkanoc

Marka Durex ponownie wykorzystuje marketing mobilny, tym razem w wielkanocnej kampanii. Reklamy prezerwatyw wyświetlają się przy najpopularniejszych produktach kojarzących się ze Świętami Wielkiej Nocy.

To druga odsłona kampanii mobilnej Durex w aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów. Promowany produkt – Durex Performax Intense – prezerwatywy zaprojektowne tak, aby kochankowie mogli osiągnąć wspólny orgazm, wyświetla się przy produktach związanych ze świętami.

Reklamy dodają się kontekstowo do wpisów na listach zakupów konsumentów. I tak np. reklama “Na deser w sypialni” wyświetli się po dodaniu do listy słowa “babka”, klikalny tekst “zapragniecie jeszcze ostrzejszych doznań” doda się do listy zakupów przy “chrzanie”, “w jego rytmie dojdziecie na szczyt” pokaże się przy wpisie “mazurek”. Po kliknięciu w reklamę konsument zobaczy dopasowaną do urządzeń mobilnych stronę, z której jednym kliknięciem można dodać Durex Performax Intense do listy zakupów. Wszystkie hasła reklamowe można poznać na stronie reklama.listonic.pl.

Kampania potrwa do 31 marca. W jej ramach prowadzone będą działania w Listonic z wykorzystaniem reklamy wizerunkowej oraz kontekstowej. Za pomysł oraz jego realizację odpowiedzialna jest agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Media) we współpracy z Listonic.
 


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.