Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Dulux kreuje trendy kolorystyczne

Witold Sokołowski, 2007-05-07 10:37:00

Firma ICI Polska, producent farb Dulux®, prowadzi wizerunkową kampanię reklamową, będącą kontynuacją kampanii z roku 2006. Spoty telewizyjne emitowane są od początku kwietnia 2007r. między innymi w stacjach TVN, Polsat, TV4 i TVP3. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Dulux® jako lidera w obszarze koloru.


Przygotowany przez agencję BBDO film reklamowy odwołuje się do emocji związanych z wyborem kolorów wnętrz, w których żyjemy. Podkreśla, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają kolory. Dzięki bogatej palecie barw oferowanych przez Dulux®, każdy - niezależnie od stylu życia, wieku i osobowości - może odnaleźć tu swój kolor.

Dobór i zakup mediów, za pośrednictwem których realizowana jest kampania telewizyjna Dulux® powierzono firmie Media Direction.

Kampanii towarzyszyć będą materiały reklamowe w punktach sprzedaży. W sklepach dostępne będą próbki kolorów oraz testery farb Dulux®. Ponadto firma ICI Polska udostępni w sklepach najnowszą Kartę Kolorów 2007, zawierającą pełną ofertę kolorystyczną farb Dulux®.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...