Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

Nowy User, 2017-03-08 18:11:51

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów -- Państwo Stefczykowie - przenoszą się do animowanego świata teleturniejów rodzinnych. Widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjnych mają okazję spotkać się z Kasią, Tomaszem, Julką i Jankiem podczas gry finałowej! Kampania „Duża gotówka" promuje nową pożyczkę z niską i stałą miesięczną ratą od Kasy Stefczyka. Produkt ten to powrót do pożyczek cieszących się największym zainteresowaniem wśród dotychczasowych klientów.


Głównym kanałem przekazu w kampanii jest spot telewizyjny, który oglądać można w stacjach: TVP1, TVP2 i kanałach tematycznych TVP, Polsat oraz stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, PULS 2). W kanałach Radia Zet oraz RMF FM usłyszeć można także spot bezpośrednio nawiązujący do animacji telewizyjnej.


Do nowej kampanii zaplanowano szerokie działania w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Spot można obejrzeć na stronach odtwarzania filmów YouTube oraz w witrynach partnerów wideo. W sieci reklamowej Google, a także w serwisach należących do Grupy Wirtualna Polska oraz Onet również pojawi się wspomniana animacja. Wsparciem kampanii są pozostałe materiały ATL, a także BTL oraz działania w social media. Apella odpowiadała za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów. Produkcją animacji zajęło się Studio animacji Pigeon.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Dawid Majer   2017-07-20 14:22:53

    Kasa Stefczyka działa na naszym rynku relatywnie niedługo, ale dzieki bardzo fajnym akcją reklamowym prawie każdy ją zna. Mają bardzo dobre kampanie reklamowe, chociaż z ich usług nigdy nie korzystałem :) Dawid

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...