Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Dyrektor LSPR na zaproszenie prof. Jerzego Olędzkiego

Witold Sokołowski, 2011-11-18 15:32:55

23 listopada w Warszawie gościć będzie John Dalton – dyrektor London School of Public Relations Worldwide. Poprowadzi on wykład otwarty na Uniwersytecie Warszawskim dotyczący kluczowych aspektów budowania wizerunku i postrzegania reputacji firm.


Dalton przyjeżdża do Warszawy na zaproszenie prof. Jerzego Olędzkiego – Kierownika Zakładu PR i Marketingu Medialnego Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Związku Firm Public Relations. Podczas wystąpienia ekspert odpowie na następujące pytania: Dlaczego zarządzanie reputacją jest obecnie tak istotne? Jakimi mitami jest otoczony ten temat? Jak rozwijać struktury i skutecznie budować reputację organizacji? Dlaczego umiejętne zarządzanie ryzykiem i sytuacją kryzysową jest kluczowe dla kontroli reputacji firmy? Ponadto przybliży znaczenie monitoringu Internetu oraz wpływ mediów społecznościowych na wizerunek organizacji.


John Dalton jest ekspertem w dziedzinie zarządzania reputacją firm, założycielem oraz dyrektorem London School of Public Relations Worldwide. Jego zainteresowania koncentrują się w szczególności wokół tematyki nowoczesnych mediów oraz ich wpływu na zintegrowaną komunikację marketingową.


Prelekcja odbędzie się 23 listopada o godz. 16:00 w Auli Bibliotecznej Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Nowy Świat 69. Wstęp jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia na adres: Joanna.brych@zfpr.pl . Liczba miejsc jest ograniczona. Więcej na www.lspr.edu.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...