Zamknij
Nowości - Media i marketing

Dziennik Polski z 2 nagrodami w prestiżowym konkursie designu

Witold Sokołowski, 2011-11-18 16:48:23

„Dziennik Polski” znalazł się w gronie najlepiej zaprojektowanych gazet w najważniejszym europejskim konkursie designu prasy European Newspaper Award.


Wyróżnione przez międzynarodowe Jury projekty to: w kategorii gazeta regionalna seria okładek kulturalnego dodatku do „Dziennika Polskiego” – „Magnes” z dni 25 i 18 sierpnia oraz 28 lipca 2011 roku, a także w kategorii  magazynów informacyjnych "Magazyn Piątek" z dnia 8 kwietnia 2001 roku. Wszystkie nagrodzone prace zostały zaprojektowane przez Tomasza Bocheńskiego, dyrektora artystycznego „Dziennika Polskiego”.


Konkurs European Newspaper Award na najlepiej zaprojektowane gazety organizuje projektant gazet Norbert Küpper we współpracy z dziennikarskimi pismami: niemieckim "Medium Magazin", austriackim "Der Österreichische Journalist" i szwajcarskim "Schweizer Journalist".


W konkursie wystartowało 226 dzienników z 27 państw. Wręczenie nagród odbędzie się w Wiedniu. Więcej informacji pod adresem http://www.editorial-design.com/11/e2.html.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...