Zamknij

Wiedza PR - E-mailing

7 trendów na 2016 rok, które ukształtują e-mail marketing

Co czeka e-mail marketerów w nadchodzącym roku? Na pytanie to odpowiada René Kulka, Email Marketing Evangelist optivo, przedstawiając najważniejsze trendy i zmiany, na które powinni zwrócić uwagę marketerzy w 2016 roku.

czytaj dalej

 

Gdy odbiorcą maila jest kobieta

Kobiety podejmują większość decyzji zakupowych i to one zwykle kontrolują wydatki. Marketerzy wykorzystują ten fakt i coraz częściej różnicują kampanie pod względem płci, kierując je albo do kobiet, albo do mężczyzn. Jak zatem sprawić, by e-mail marketing skierowany do Pań był ......

czytaj dalej


Skuteczny e-mail marketing od podstaw

Skuteczny e-mail marketing od podstaw

Obecnie e-mail marketing jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi komunikacji. Przykłady kampanii realizowanych przez firmę FreshMail dla jej klientów pokazują, że ROI (zwrot z inwestycji) z działań e-mail marketingowych może wynieść nawet 4 tys. złotych.

...

czytaj dalej


Pokaż mi swój e-mail, a powiem ci kim jesteś

W dobie portali społecznościowych i serwisów web 2.0 tak niepozorna rzecz jak adres e-mail wciąż może być źródłem istotnych informacji o nas. Szczególnie gdy tych informacji szuka rekruter.

...

czytaj dalej


O outsourcingu w przetwarzaniu danych

O outsourcingu w przetwarzaniu danych

Weryfikacja poprawności danych, wprowadzenie ich do systemu, eliminacja duplikatów, obawa przed negatywnymi wynikami kontroli GIODO to główne problemy, z którymi zmagają się marketingowcy i agencje reklamowe zajmujące się przetwarzaniem baz danych dla swoich klientów. Są jednak na to sposoby.

...

czytaj dalej


Jak skonstruować skuteczną przesyłkę bezpośrednią

Przesyłka bezpośrednia – niegdyś najbardziej popularna forma komunikacji bezpośredniej w dobie Web 2.0 ustępuje pola komunikacji elektronicznej. Niemniej nadal jest niezwykle skutecznym sposobem komunikowania się i prezentowania oferty, a to na ile pomoże nam w osiągnięciu celów biznesowych zależy od zastosowania ......

czytaj dalej

Strona 2 z 6 « 1 ... 2 3 ... »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...