Zamknij

Wiedza PR - E-mailing

7 trendów na 2016 rok, które ukształtują e-mail marketing

Co czeka e-mail marketerów w nadchodzącym roku? Na pytanie to odpowiada René Kulka, Email Marketing Evangelist optivo, przedstawiając najważniejsze trendy i zmiany, na które powinni zwrócić uwagę marketerzy w 2016 roku.

czytaj dalej

 

Gdy odbiorcą maila jest kobieta

Kobiety podejmują większość decyzji zakupowych i to one zwykle kontrolują wydatki. Marketerzy wykorzystują ten fakt i coraz częściej różnicują kampanie pod względem płci, kierując je albo do kobiet, albo do mężczyzn. Jak zatem sprawić, by e-mail marketing skierowany do Pań był ......

czytaj dalej


Skuteczny e-mail marketing od podstaw

Skuteczny e-mail marketing od podstaw

Obecnie e-mail marketing jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi komunikacji. Przykłady kampanii realizowanych przez firmę FreshMail dla jej klientów pokazują, że ROI (zwrot z inwestycji) z działań e-mail marketingowych może wynieść nawet 4 tys. złotych.

...

czytaj dalej


Pokaż mi swój e-mail, a powiem ci kim jesteś

W dobie portali społecznościowych i serwisów web 2.0 tak niepozorna rzecz jak adres e-mail wciąż może być źródłem istotnych informacji o nas. Szczególnie gdy tych informacji szuka rekruter.

...

czytaj dalej


O outsourcingu w przetwarzaniu danych

O outsourcingu w przetwarzaniu danych

Weryfikacja poprawności danych, wprowadzenie ich do systemu, eliminacja duplikatów, obawa przed negatywnymi wynikami kontroli GIODO to główne problemy, z którymi zmagają się marketingowcy i agencje reklamowe zajmujące się przetwarzaniem baz danych dla swoich klientów. Są jednak na to sposoby.

...

czytaj dalej


Jak skonstruować skuteczną przesyłkę bezpośrednią

Przesyłka bezpośrednia – niegdyś najbardziej popularna forma komunikacji bezpośredniej w dobie Web 2.0 ustępuje pola komunikacji elektronicznej. Niemniej nadal jest niezwykle skutecznym sposobem komunikowania się i prezentowania oferty, a to na ile pomoże nam w osiągnięciu celów biznesowych zależy od zastosowania ......

czytaj dalej

Strona 2 z 6 « 1 ... 2 3 ... »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...