Zamknij

Wiedza PR - E-mailing

7 trendów na 2016 rok, które ukształtują e-mail marketing

Co czeka e-mail marketerów w nadchodzącym roku? Na pytanie to odpowiada René Kulka, Email Marketing Evangelist optivo, przedstawiając najważniejsze trendy i zmiany, na które powinni zwrócić uwagę marketerzy w 2016 roku.

czytaj dalej

 

E-mail, który sprzedaje – jak konstruować efektywne mailingi

Przeciętny posiadacz skrzynki mailowej codziennie otrzymuje co najmniej kilka maili z ofertami, atrakcyjnymi promocjami, reklamą i zwykłym spamem. Jak sprawić, by otworzył właśnie Twoją wiadomość? A gdy ją otworzy, zechciał przejść dalej? Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci poprawić efektywność wysyłanych ......

czytaj dalej


Efektywny spersonalizowany e-mail marketing

Efektywny spersonalizowany e-mail marketing

W ostatnim czasie na rynku e-commerce wytworzył się nowy trend – personalizacja e-maili. Internet to doskonałe środowisko do budowania relacji one-2-one, ponieważ z każdym ze swoich odbiorców możemy prowadzić indywidualny dialog oraz kierować do niego unikalną ofertę. Według badań Direct Marketing ......

czytaj dalej


Targetowanie i personalizacja w e-mail marketingu

Targetowanie i personalizacja w e-mail marketingu

Badania na temat rynku e-commerce w Polsce w 2009 roku, przeprowadzone przez Internet Standard, pokazują ponad 25 proc. wzrost liczby ankietowanych stwierdzających poprawę skuteczności wysyłek e-mailowych w działaniach marketingowych w stosunku do 2008 roku. Aktualnie pytanie, jakie stoi przed marketerami nie ......

czytaj dalej


Dlaczego e-mail marketing?

Dlaczego e-mail marketing?

Gdy w 1971 roku amerykański programista Ray Tomlinson po raz pierwszy wysłał wiadomość od użytkownika jednego komputera do użytkownika drugiego nie mógł spodziewać się, że po ponad trzydziestu latach od tego wydarzenia nikt nie będzie sobie wyobrażał świata bez sieciowej poczty ......

czytaj dalej


Jak ugryźć HTML w programie pocztowym?

Wraz z dynamicznym rozwojem Internetu rośnie liczba programów i serwisów służących do obsługi poczty elektronicznej. O ile różnorodność sprzyja przy wyborze oferty, o tyle skomplikowane zasady rządzące wysyłką wiadomości HTML to nieraz ciężki orzech do zgryzienia dla użytkowników i przedsiębiorców zgłębiających ......

czytaj dalej

Strona 3 z 6 « 1 2 ... 3 ... »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...