Zamknij

Prosto z rynku - E-mailing info

42% marketerów wciąż nie segmentuje listy odbiorców

Według zeszłorocznego raportu GetResponse i Smart Insights „State of Email Marketing 2016”, prawie połowa firm zapomina o segmentacji listy odbiorców, a co trzecia nie optymalizuje wysyłanych wiadomości. Eksperci GetResponse postanowili sprawdzić, czy marketerzy zmienili swoje praktyki, rozpoczynając prace nad kolejną edycją globalnego badania rynku.
 

czytaj dalej

Yamaha Music Europe dołącza do grona klientów optivo

Od niedawna, dzięki platformie optivo® broadmail, Yamaha wysyła newslettery do klientów z segmentu B2B i B2C. W wiadomościach informuje subskrybentów o nowych produktach, promocjach i wydarzeniach – wszystko to w pięciu wersjach językowych.

czytaj dalej

Jedyna w Polsce emailingowa sieć reklamowa, która wykorzystuje dane behawioralne

Zasięg ponad 38 milionów rekordów w tym 10 mln adresów e-mail na wyłączność w INIS. 18 milionów unikalnych użytkowników, 320 profili marketingowych, 500 tysięcy witryn internetowych i ponad 60 milionów plików cookies w zasobach partnerów firmy.

czytaj dalej

GetResponse radzi blogerom - bezpłatny poradnik nt. email marketingu

GetResponse we współpracy z Anną Miotk (http://annamiotk.pl/) i Kamilem Newczyńskim (socialtalk.pl) opublikowało bezpłatny poradnik stworzony specjalnie na potrzeby blogerów. Opracowanie to kompedium praktycznych porad i wskazówek dotyczących efektywnego email marketingu.

czytaj dalej

GraphicMail wchodzi na polski rynek

GraphicMail wchodzi na polski rynek

Międzynarodowa firma zajmująca się dostarczaniem rozwiązań w zakresie e-mail marketingu wchodzi na polski rynek. Tym samym Polska dołącza do przeszło 20 krajów na całym świecie, w których dostępny jest Graphic Mail.

czytaj dalej

SARE wprowadza unikalną funkcję

Komunikacja z Klientami często wymaga szybkiej reakcji i natychmiastowego działania. Stworzenie profesjonalnego newslettera zazwyczaj zajmuje więcej czasu niż opracowanie wiadomości w używanym na co dzień programie pocztowym.

czytaj dalej

Email bidding - światowa rewolucja w e-mail marketingu

Na polskim rynku startuje innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu: e-mail Bidding. Prawdziwy „Adwords” e- mailingu, który opiera się na ofertach „real time” i proponuje zautomatyzowany interfejs dający dostęp do kluczowych na rynku polskim baz danych.

czytaj dalej

Groupon będzie miał spersonalizowany newsletter!

Od teraz nowy newsletter Groupona - określając grupy użytkowników pod względem demografii i struktury - uczy się wychwytywać wzorce zachowań konsumenckich. Dokładnie analizując i korelując duże ilości danych, nowa odsłona newslettera Smart Deals będzie nadawać priorytet określonym ofertom tak, aby jak najbardziej odpowiadały zainteresowaniom subskrybentów.

czytaj dalej

Kampanie wideo e-mailingu dla HP oraz filmu „Powstanie Warszawskie”

Kampanie wideo e-mailingu dla HP oraz filmu „Powstanie Warszawskie”

Firma Tarsago Polska przygotowała kampanię wideo e-mailingu dla klientów Hewlett-Packard oraz wideo e-mailing pro publico bono promujący najnowszy film Jana Komasy „Powstanie Warszawskie”.

czytaj dalej

ING TFI dołączył do grona klientów GetResponse

ING TFI korzysta z usług GetResponse do obsługi klientów w ramach internetowej dystrybucji funduszy dostępnych w serwisie www.ingtfi.pl.

czytaj dalej

Strona 1 z 18 1 2 3 ... 18 »

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...