Zamknij

Wiedza PR - E-mailing

7 trendów na 2016 rok, które ukształtują e-mail marketing

Co czeka e-mail marketerów w nadchodzącym roku? Na pytanie to odpowiada René Kulka, Email Marketing Evangelist optivo, przedstawiając najważniejsze trendy i zmiany, na które powinni zwrócić uwagę marketerzy w 2016 roku.

czytaj dalej

 

Tych błędów powinieneś unikać w świątecznych kampaniach e-mail marketingowych

Ostatnie miesiące roku są jednym z najgorętszych okresów zakupowych – zarówno dla konsumentów, jak i samej branży e-commerce. Jak wynika z badania GfK, zrealizowanego na zlecenie PayPal, obecnie 81,6% polskich internautów kupuje prezenty świąteczne online, a 74,6% używa w tym celu ......

czytaj dalej


Kampanie e-mail marketingowe – jak rozwiązać najczęściej spotykane problemy?

Planujesz swoją kampanię e-mail marketingową i zawczasu zastanawiasz się, jakie problemy mogą wyniknąć w trakcie jej prowadzenia i w jaki sposób im zapobiegać. A może kampania jest już w toku i właśnie pojawiły się trudności, z którymi błyskawicznie musisz sobie poradzić? ......

czytaj dalej


Jak nie zostać newsletterowym spamerem?

Twój newsletter nie został dostarczony do odbiorców, ponieważ zatrzymały go filtry antyspamowe. Oczywiście omyłkowo, bo przecież nie jesteś spamerem, a Twoja wiadomość zawiera tylko i wyłącznie wartościowe dla subskrybentów treści. Niestety, filtry chroniące przed niechcianą i niepotrzebną pocztą mogą stać się ......

czytaj dalej


Skuteczność kampanii e-mail marketingowej – jak ją zmierzyć?

Sprecyzowałeś swoje cele, zbudowałeś bazę odbiorców, stworzyłeś newslettera, w końcu wysłałeś e-maile. Co dalej? Powinieneś sprawdzić, czy Twoja kampania e-mail marketingowa udała się. Czy odniosła sukces. Możesz to zrobić w bardzo prosty sposób – analizując garść wskaźników.

...

czytaj dalej


E-mail marketing, czyli jak nie zostać spamerem

Newslettery i oferty handlowe to podstawowe narzędzia promocji wykorzystywane przez e-sklepy oraz serwisy internetowe. Niestety, często zdarza się, że w pogoni za dobrymi wynikami, popełniany jest szereg błędów. To natomiast daje podstawy do uznania kampanii za niezgodną z prawem.

...

czytaj dalej

Strona 1 z 6 1 2 3 ... »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...