Zamknij

Wiedza PR - E-PR

Jak skutecznie promować w święta? Z pomocą przychodzą SMS-y

Świąteczne kampanie marketingowe ruszyły już pełną parą, a marki jak co roku na różne sposoby starają się przykuć uwagę klientów. W tym okresie zainteresowanie produktami i sprzedaż znacząco wzrastają, ale zwiększa się również konkurencyjność rynku. Warto zatem się wyróżnić i skorzystać z nieszablonowych rozwiązań komunikacyjnych. Pomocny może okazać się SMS.

czytaj dalej

 

Stabilne pozycje w Google a rozwój firmy

Potrzebna jest nam usługa lub produkt. Co robimy? Pierwszym ruchem jest wpisanie zapytania w formie hasła do wyszukiwarki Google. Oko zatrzymuje się na pierwszych wyświetlanych wynikach i to właśnie na nich koncentruje się nasza uwaga. Czy stabilna pozycja w wyszukiwarce jest ......

czytaj dalej


8 sposobów na sprawdzenie skuteczności Content Marketingu

Na przesyconym rynku o zrównoważonej konkurencji CM ma kolosalny wpływ na pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie dotychczasowych. Jest pewnego rodzaju ukłonem w stronę odbiorców, bo z założenia ma dostarczać im nowe, bogate merytorycznie treści.

...

czytaj dalej


Zmieniające się trendy marketingu mobilnego – co będzie modne, a o czym niedługo zapomnimy?

Na naszych oczach dokonuje się właśnie prawdziwa rewolucja. Najpierw oblicze współczesnego marketingu całkowicie odmieniło się dzięki upowszechnieniu dostępu do szerokopasmowego Internetu, aby szybko ulec kolejnej transformacji – w nowe formy marketingu mobilnego. Co było największym katalizatorem tych zmian? Z pewnością zmiana ......

czytaj dalej


Czas prawdziwych użytkowników

Zaprojektuj sobie Porsche, powiedz jak się bawisz i pracujesz w kultowych dżinsach, stwórz reklamę ulubionych chipsów, namów bank, by Cię promował, oceniaj i opiniuj do woli. Dzisiaj możesz to wszystko. Bo to czas prawdziwych użytkowników.

...

czytaj dalej


Content Marketing – jak rozpowszechniać treść?

Content marketing staje się coraz popularniejszy wśród marketingowców, jest przecież rozwiązaniem dotychczasowych problemów. Potrafi generować niezwykły obrót treści przez zaangażowanych odbiorów przy zdecydowanie mniejszych kosztach niż miałoby to miejsce w przypadku reklamy.

...

czytaj dalej

Strona 2 z 46 « 1 ... 2 3 ... 46 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...