Zamknij

Wiedza PR - E-PR

Jak skutecznie promować w święta? Z pomocą przychodzą SMS-y

Świąteczne kampanie marketingowe ruszyły już pełną parą, a marki jak co roku na różne sposoby starają się przykuć uwagę klientów. W tym okresie zainteresowanie produktami i sprzedaż znacząco wzrastają, ale zwiększa się również konkurencyjność rynku. Warto zatem się wyróżnić i skorzystać z nieszablonowych rozwiązań komunikacyjnych. Pomocny może okazać się SMS.

czytaj dalej

 

Sztuczna inteligencja w służbie marketingu 4.0

Systemy analizy języka naturalnego wykorzystywane dotychczas przez instytucje wywiadowcze będą śledzić zachowania konsumentów w Internecie. Nowatorska idea ma pomóc dostosować oferty marketingowe do faktycznych potrzeb klientów. Czy nie okaże się kolejnym ciosem wymierzonym w naszą prywatność w sieci?

...

czytaj dalej


Na co zwrócić uwagę, wybierając wykonawcę strony WWW?

Czynna 24 godziny na dobę, bez urlopu i przerw na lunch, potrafiąca rozwiać każdą wątpliwość, a przy tym atrakcyjna wizualnie – lista wymagań co do profesjonalnej strony WWW jest dość długa. Pamiętając, że jest to jedna ze najskuteczniejszych form promocji i ......

czytaj dalej


Jak założyć firmową stronę WWW bez ponoszenia kosztów?

W dobie rozwoju Internetu bardzo istotną kwestią jest, aby dostosować się do dynamiki zmian i obowiązujących trendów. Każdy, kto chce, aby jego firma cieszyła się zainteresowaniem klientów, musi posiadać swoją stronę w sieci i zadbać o jej przejrzystość i funkcjonalność. O ......

czytaj dalej


Praktyczny poradnik pisania postów na Facebooku

Choć wydaje się to banalnie proste, poprawna redakcja postów na Facebooku wcale nie jest taka oczywista. Pozorne okazuje się bowiem złudzenie, iż może być to krótki, nieformalny tekst, właściwie o czymkolwiek.

...

czytaj dalej


Gdy reklama w internecie nie działa

W obecnej chwili z pewnością możemy stwierdzić, że reklama internetowa istnieje w świadomości biznesu jako ważna część ogólnej strategii reklamowej. Mały i średni biznes aktywnie wykorzystuje jej narzędzia zarówno samodzielnie, jak i poprzez agencje reklamowe. Niestety łatwa dostępność narzędzi reklamowych do ......

czytaj dalej

Strona 3 z 46 « 1 2 ... 3 ... 46 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...