Zamknij

Wiedza PR - E-PR

Jak skutecznie promować w święta? Z pomocą przychodzą SMS-y

Świąteczne kampanie marketingowe ruszyły już pełną parą, a marki jak co roku na różne sposoby starają się przykuć uwagę klientów. W tym okresie zainteresowanie produktami i sprzedaż znacząco wzrastają, ale zwiększa się również konkurencyjność rynku. Warto zatem się wyróżnić i skorzystać z nieszablonowych rozwiązań komunikacyjnych. Pomocny może okazać się SMS.

czytaj dalej

 

"Be smart" - reklamuj się kontekstowo

Wiedza o kampaniach marketingowych w wyszukiwarkach internetowych jest coraz lepsza na polskim rynku. Odkąd wyszukiwarki stały się podstawowym kanałem przetwarzania informacji w Internecie, reklama w wynikach wyszukiwania staje się coraz popularniejsza. Strona internetowa może zaistnieć w nich na dwa sposoby. ......

czytaj dalej


Rodzaje rozliczeń reklamowych. Inwestuj z głową!

Jednym z podstawowych założeń kampanii reklamowych jest dotarcie do konkretnej grupy odbiorców i nakłonienie ich do działania. Coraz więcej narzędzi reklamowych daje możliwość precyzyjnego określenia i dotarcia do konsumenta na podstawie danych demograficznych, wieku czy zainteresowań. Opcje te znacznie ułatwiają ......

czytaj dalej


Relaunch www – kiedy? jak? dlaczego?

Relaunch www – kiedy? jak? dlaczego?

Nie masz strony www – nie istniejesz. To stara prawda, którą już nawet osoby zarządzające najmniejszymi firmami zrozumiały. Często założenie własnej witryny www staje się jednym z pierwszych kroków, które podejmują młodzi przedsiębiorcy. Firma powstaje, rozwija się i zdobywa klientów. ......

czytaj dalej


Jak kreować swój wizerunek w Internecie?

To pytanie zaczyna zadaje sobie coraz więcej dyrektorów i specjalistów do spraw marketingu i promocji. Zachowania konkurencji generują coraz większe środki na promocję w sieci. Skąd ten wzrost zainteresowania Internetem? Możliwość precyzyjnego dotarcia do interesującej nas grupy docelowej czy prowadzenia ......

czytaj dalej


W sieci wiary, czyli Kościół on-line

Kościół od wieków głosi dobrą nowinę. Niegdyś poprzez apostołów i misjonarzy, dziś również wirtualnie – otwierając się na zdobycze cywilizacji szukając w nich wciąż nowych kanałów komunikacji. Wszystko po to, aby lepiej docierać do wiernych.  4 lata po śmierci Jana ......

czytaj dalej

Strona 30 z 46 « 1 2 3 ... 30 ... 46 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...