Zamknij

Prosto z rynku - e-PR info

Byss.pl obsługuje finał wielkiego zlotu żaglowców The Tall Ships Races 2017

Agencja Byss.pl, po wygranym przetargu, przygotowuje projekt digital dla Żeglugi Szczecińskiej, organizatora technicznego finału regat The Tall Ships Races 2017,który odbędzie się w sierpniu w Szczecinie.

czytaj dalej

Zakończyła się aktywacja Jeloł! Pisz&Love! marki Lipton

Zakończyła się aktywacja Jeloł! Pisz&Love! marki Lipton. Zwycięzcy w towarzyszącym akcji konkursie zostali wyłonieni, a kampania internetowa ze zwycięskimi hasłami trwa!

czytaj dalej

Powstał wzór na skuteczność konkursów w internecie!

Wzór pozwala obliczyć, czy przeprowadzenie konkursu na landing page, Facebooku czy Instagramie będzie skuteczne. Jego autorem jest Łukasz Wołek, prezes agencji komunikacji marketingowej Abanana.

czytaj dalej

Media społecznościowe grają dla WOŚP

24. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już za nami. Nadal trwa zliczanie zebranych środków, które zostaną przeznaczone na zakup urządzeń medycznych dla oddziałów pediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorów.

czytaj dalej

Znamy najlepsze polskie blogi w UK!

Znamy najlepsze polskie blogi w UK!

Zakończyła się pierwsza edycja plebiscytu “Pokaż bloga”, w którym internauci głosowali na swoich ulubionych polskich blogerów i vlogerów tworzących w Wielkiej Brytanii. Którzy autorzy otrzymali najwięcej głosów, a ich strony zyskały tytuł najlepszego polskiego bloga na Wyspach?

czytaj dalej

MasterCard podsumował wyniki akcji „MasterCard gra z WOŚP”

Firma MasterCard podsumowała efekty działań, w ramach których czwarty rok z rzędu wspierała Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Firma po raz trzeci zorganizowała na Twitterze akcję „MasterCard gra z WOŚP”, po raz drugi została mecenasem „Światełka do nieba” oraz umożliwiła zbiórkę datków z wykorzystaniem zbliżeniowych terminali płatniczych, a także przygotowała bezcenną niespodziankę dla 9-letniej wolontariuszki WOŚP.

czytaj dalej

Folyo - darmowe animacje 3D dla e-handlu

Folyo - darmowe animacje 3D dla e-handlu

Wystartowała platforma FOLYO, która pozwala samodzielnie tworzyć animacje 3D i 360° na bazie fotografii oraz udostępniać je w sklepach internetowych, social media i na stronach www. Rozwiązanie jest dopasowane do Allegro i eBay, a także do najpopularniejszych systemów sklepów internetowych, w tym PrestaShop, Magento i WooCommerce.

czytaj dalej

Wybieramy najlepsze polskie blogi w UK

Wybieramy najlepsze polskie blogi w UK

Trwa pierwsza edycja plebiscytu “Pokaż bloga”, w którym czytelnicy głosują na swoich ulubionych polskich blogerów działających w Wielkiej Brytanii. Plebiscyt to szansa na zdobycie rozgłosu i nowych odbiorców, a także możliwość wygrania atrakcyjnych nagród i nawiązania współpracy z popularnymi mediami!

czytaj dalej

e-book z analizą najlepszych świątecznych kampanii content marketingowych w Polsce i na świecie

Jak marki poradziły sobie w tym roku podczas świątecznej gorączki? W jaki sposób stworzyły dobry jakościowo i angażujący content? Z których narzędzi korzystały? Na rynku pojawiła się pierwsza ekspercka analiza najlepszych kampanii content marketingowych realizowanych w Polsce i na świecie. Wydawcą e-booka jest ContentHouse.

czytaj dalej

Play składa oryginalne życzenia w technologii wideo 360˚

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia Play składa oryginalne życzenia z wykorzystaniem technologii wideo 360˚W świątecznym wideo wzięli udział aktorzy, którzy na co dzień wcielają się w rolę sympatycznych sprzedawców Play, a sam film zrealizowano w jednym z warszawskich salonów operatora.

czytaj dalej

Strona 2 z 199 « 1 ... 2 3 ... 199 »

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...