Zamknij

Prosto z rynku - e-PR info

Blogerzy i vlogerzy dla Fundacji One Day

Blogerzy i vlogerzy dla Fundacji One Day

Dokąd zmierza? - Do podopiecznych Fundacji One Day. Co przewozi? - Wymarzone prezenty dla dzieci. Kim są nadawcy paczek? - To ludzie, którzy chcą, by we wszystkich domach w Polsce w te Święta zagościła radość. Są wśród nich również znani blogerzy i vlogerzy.

czytaj dalej

Konkurs „1001 zachcianek Nieidealnych fanek”

Konkurs „1001 zachcianek Nieidealnych fanek”

Kiedy inni liczą kalorie, Ty masz dylemat Jaki smak na dziś? Masz prawo, w końcu jesteś kobietą Nieidealną! Aby skrócić czas podejmowania decyzji o tym, jaki smak będzie miał Twój dzisiejszy dzień - rozwiąż krótki quiz. i daj sobie szansę na smakowite nagrody. Konkurs trwa od 10 do 23 grudnia.

czytaj dalej

Światowy rekord polskiej kampanii na INSTAGRAMIE

DDB&tribal i OMD z nadzwyczajnym wynikiem działań reklamowych McDonald’s na Instagramie. Wskaźnik Ad Recall na poziomie +57 punktów procentowych kampanii #MAMSMAKANAMAKA przeprowadzonej na Instagramie to jak do tej pory najlepszy wynik w historii tej platformy na świecie.

czytaj dalej

Play uruchamia platformę lojalnościowo – gamifikacyjną

Ruszyła platforma lojalnościowo-gamifikacyjna Player Play. Na stronie http://player.play.pl/ osoby posiadające numer w sieci Play będą mogły brać udział w specjalnie zaprojektowanych grach, a punkty wymieniać na dodatkowe usługi.

czytaj dalej

Poczta Polska z nowym portalem do komunikacji marketingowej

Poczta Polska z nowym portalem do komunikacji marketingowej

Poczta Polska uruchomiła portal Centrum Direct Mail oferujący kompleksową obsługę i fachową wiedzę w zakresie marketingu bezpośredniego.

czytaj dalej

Eura7 wdraża 7 serwisów internetowych dla Kléppierre

Klépierre Group jest jednym z największych operatorów centrów handlowych w Europie. W Polsce ta francuska firma zarządza sześcioma obiektami Plaza oraz centrum Sadyba Best Mall. Agencja Eura7 odpowiada za wdrożenie i obsługę serwisu internetowego dla każdego z nich.

czytaj dalej

Marka Le Désir zmieniła oblicze Instagrama

Marka Le Désir, jako jedna z nielicznych marek modowych na polskim rynku, zmieniła oblicze Instagrama za pomocą LikeAndBuy.it.

czytaj dalej

Wideo wzmocni sprzedaż w okresie świątecznym

Reklamodawcy mogą już korzystać z nowych narzędzi promocyjnych z rodziny TrueView. Rozwiązania te dostępne poprzez AdWords dla wideo, sprzyjają minimalizowaniu kosztów z uwagi na pobieranie opłat tylko w wypadku, w którym użytkownicy sami zdecydują się obejrzeć reklamę.

czytaj dalej

Nowe dane o użytkownikach w Netsprint Audience

Netsprint, właściciel platformy DMP Netsprint Audience, zawierającej dane o użytkownikach do kampanii reklamowych nawiązał współpracę z Listonic, najpopularniejszą mobilną listą zakupów w Polsce.

czytaj dalej

Google AdWords świętuje 15. urodziny

Narzędzie reklamowe AdWords jest dostępne dla klientów już od 15 lat. Jego pojawienie się otworzyło nowe możliwości zaistnienia w internecie, także dla mniejszych przedsiębiorców. Od 2000 r. liczba firm korzystających z AdWords wzrosła kilka tysięcy razy, ułatwiając konsumentom wyszukiwanie potrzebnych usług w ich bezpośredniej okolicy.

czytaj dalej

Strona 3 z 199 « 1 2 ... 3 ... 199 »

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...