Zamknij

Prosto z rynku - e-PR info

Ponad 700 tys. emisji spotow w Videomanii PAYBACK

Uruchomiona w listopadzie nowa usługa PAYBACK zanotowała już ponad 700 tysięcy pełnych emisji spotów. Około 40 proc. odsłon to wyświetlenia w kanale mobilnym. Należący do American Express największy Program Bonusowy w Polsce planuje wdrożenie kolejnych funkcji w ramach Videomanii. 

czytaj dalej

Mr Target uruchomił nowy program na You Tube

Mr Target – agencja marketingu efektywnościowego, prowadząca działania wideo marketingowe w ramach platformy VideoTarget, wystartowała z produkcją cyklu rozmów z wybitnymi komentatorami ekonomicznymi pod tytułem „Gospodarka! Głupcze.” 

czytaj dalej

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż coraz bardziej istotna staje się komunikacja w Social Media, oprócz FanPage na Facebooku i kanału na YouTube, markę od niedawna można znaleźć także na platformach Instagram i Pinterest. NO-SPA® jako jedna z nielicznych marek z kategorii OTC prowadzi tak szeroką komunikację w mediach społecznościowych.
 

czytaj dalej

Nowa kampania wizerunkowa serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl

Nowa kampania wizerunkowa serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl

W styczniu ruszyła nowa kampania wizerunkowa serwisu rekrutacyjnego Monster Polska pod hasłem „Znajdziesz lepszą pracę”. Kampania skierowana jest do osób, które chcą dynamicznie rozwijać się zawodowo i piąć się po kolejnych szczeblach kariery.  

czytaj dalej

Mistrz jest w każdym z nas! Pierwsze starcie Kamila Stocha i Przemysława Dynaka!

Przed nami pierwsze starcie wyjątkowego pojedynku mistrzów! Do rywalizacji staną: Przemysław Dynak – Certyfikowany Fachowiec ATLAS oraz Kamil Stoch – dwukrotny mistrz olimpijski i mistrz świata w skokach narciarskich. Panowie, którzy są mistrzami w swoich dziedzinach, tym razem zamienią się rolami, próbując sił w profesji przeciwnika. Kto poradzi sobie lepiej? Premiera pierwszego odcinka już dziś na kanale YouTube oraz Facebook’u firmy ATLAS.

czytaj dalej

Konkurs walentynkowy dla W.KRUK

Wielkimi krokami zbliża się Święto Zakochanych. Z tej okazji najstarsza marka jubilerska w Polsce, przy współpracy z agencją reklamową Hand Made, organizuje walentynkowy konkurs pod nazwą Miłosna Wiadomość W.KRUK.  

czytaj dalej

Pixel Box - nowe narzędzie promocji marek w internecie

Pod koniec 2016 r. miesięczna liczba odsłon tzw. unboxingów kultowego pudełka subskrypcyjnego Pixel Box przekroczyła milion miesięcznie. Dzięki temu pierwsze polskie pudełko-niespodzianka dla geeków zyskało wartość narzędzia promocyjnego dla innych marek.  

czytaj dalej

T-Mobile przypomina jak nie dać „wplątać” się w sieć

Internet w połączeniu z nowymi technologiami daje praktycznie nieograniczone możliwości nauki, poznawania świata i nowych ludzi. Dzięki niemu jesteśmy w stanie bez barier kontaktować się z całym światem. Ale Internetu należy używać w bezpieczny i odpowiedzialny sposób. Jak? T-Mobile przedstawia kilka podpowiedzi! 

czytaj dalej

Suzuki i Communication Unlimited wysuwają się na prowadzenie w mediach społecznościowych

Fanpage Suzuki, który prowadzony jest przez agencję Communication Unlimited, został doceniony przez fanów w mediach społecznościowych, a raport Sotrendera to potwierdza. 

czytaj dalej

Hapipożyczki Bliżej Klienta

Brand hapipożyczki, mając pełną świadomość specyfiki branży w której działa, rozpoczął cross-mediową kampanię, która realizuje koncepcję wywoływania pozytywnych skojarzeń i zbudowania grupy zaangażowanych odbiorców. Marka hapipożyczki dążąc do tego, aby być stale obecną w świadomości Klientów, oddała w ich ręce narzędzie, dzięki któremu ma kontakt i feedback zarówno na temat produktów, jak oczekiwań konsumentów.
 

czytaj dalej

Strona 1 z 199 1 2 3 ... 199 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...