Zamknij

Prosto z rynku - e-PR info

Ponad 700 tys. emisji spotow w Videomanii PAYBACK

Uruchomiona w listopadzie nowa usługa PAYBACK zanotowała już ponad 700 tysięcy pełnych emisji spotów. Około 40 proc. odsłon to wyświetlenia w kanale mobilnym. Należący do American Express największy Program Bonusowy w Polsce planuje wdrożenie kolejnych funkcji w ramach Videomanii. 

czytaj dalej

Mr Target uruchomił nowy program na You Tube

Mr Target – agencja marketingu efektywnościowego, prowadząca działania wideo marketingowe w ramach platformy VideoTarget, wystartowała z produkcją cyklu rozmów z wybitnymi komentatorami ekonomicznymi pod tytułem „Gospodarka! Głupcze.” 

czytaj dalej

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż coraz bardziej istotna staje się komunikacja w Social Media, oprócz FanPage na Facebooku i kanału na YouTube, markę od niedawna można znaleźć także na platformach Instagram i Pinterest. NO-SPA® jako jedna z nielicznych marek z kategorii OTC prowadzi tak szeroką komunikację w mediach społecznościowych.
 

czytaj dalej

Nowa kampania wizerunkowa serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl

Nowa kampania wizerunkowa serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl

W styczniu ruszyła nowa kampania wizerunkowa serwisu rekrutacyjnego Monster Polska pod hasłem „Znajdziesz lepszą pracę”. Kampania skierowana jest do osób, które chcą dynamicznie rozwijać się zawodowo i piąć się po kolejnych szczeblach kariery.  

czytaj dalej

Mistrz jest w każdym z nas! Pierwsze starcie Kamila Stocha i Przemysława Dynaka!

Przed nami pierwsze starcie wyjątkowego pojedynku mistrzów! Do rywalizacji staną: Przemysław Dynak – Certyfikowany Fachowiec ATLAS oraz Kamil Stoch – dwukrotny mistrz olimpijski i mistrz świata w skokach narciarskich. Panowie, którzy są mistrzami w swoich dziedzinach, tym razem zamienią się rolami, próbując sił w profesji przeciwnika. Kto poradzi sobie lepiej? Premiera pierwszego odcinka już dziś na kanale YouTube oraz Facebook’u firmy ATLAS.

czytaj dalej

Konkurs walentynkowy dla W.KRUK

Wielkimi krokami zbliża się Święto Zakochanych. Z tej okazji najstarsza marka jubilerska w Polsce, przy współpracy z agencją reklamową Hand Made, organizuje walentynkowy konkurs pod nazwą Miłosna Wiadomość W.KRUK.  

czytaj dalej

Pixel Box - nowe narzędzie promocji marek w internecie

Pod koniec 2016 r. miesięczna liczba odsłon tzw. unboxingów kultowego pudełka subskrypcyjnego Pixel Box przekroczyła milion miesięcznie. Dzięki temu pierwsze polskie pudełko-niespodzianka dla geeków zyskało wartość narzędzia promocyjnego dla innych marek.  

czytaj dalej

T-Mobile przypomina jak nie dać „wplątać” się w sieć

Internet w połączeniu z nowymi technologiami daje praktycznie nieograniczone możliwości nauki, poznawania świata i nowych ludzi. Dzięki niemu jesteśmy w stanie bez barier kontaktować się z całym światem. Ale Internetu należy używać w bezpieczny i odpowiedzialny sposób. Jak? T-Mobile przedstawia kilka podpowiedzi! 

czytaj dalej

Suzuki i Communication Unlimited wysuwają się na prowadzenie w mediach społecznościowych

Fanpage Suzuki, który prowadzony jest przez agencję Communication Unlimited, został doceniony przez fanów w mediach społecznościowych, a raport Sotrendera to potwierdza. 

czytaj dalej

Hapipożyczki Bliżej Klienta

Brand hapipożyczki, mając pełną świadomość specyfiki branży w której działa, rozpoczął cross-mediową kampanię, która realizuje koncepcję wywoływania pozytywnych skojarzeń i zbudowania grupy zaangażowanych odbiorców. Marka hapipożyczki dążąc do tego, aby być stale obecną w świadomości Klientów, oddała w ich ręce narzędzie, dzięki któremu ma kontakt i feedback zarówno na temat produktów, jak oczekiwań konsumentów.
 

czytaj dalej

Strona 1 z 199 1 2 3 ... 199 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...