Zamknij

Wiedza PR - E-PR

Jak skutecznie promować w święta? Z pomocą przychodzą SMS-y

Świąteczne kampanie marketingowe ruszyły już pełną parą, a marki jak co roku na różne sposoby starają się przykuć uwagę klientów. W tym okresie zainteresowanie produktami i sprzedaż znacząco wzrastają, ale zwiększa się również konkurencyjność rynku. Warto zatem się wyróżnić i skorzystać z nieszablonowych rozwiązań komunikacyjnych. Pomocny może okazać się SMS.

czytaj dalej

 

6 sposobów na video w content marketingu

Chociaż materiały video to bodajże najpopularniejszy rodzaj publikowania treści w Internecie, samo umieszczanie filmów w serwisie YouTube wcale nie oznacza skutecznego i z rozmysłem realizowanego video marketingu. Aby nasze działania przynosiły wymierne korzyści, warto najpierw prześledzić obecne formy, na których można ......

czytaj dalej


Nie masz strony mobilnej? Znikniesz z Google

21 kwietnia 2015 Google zapowiedziało wprowadzenie zmiany w algorytmie wyszukiwania. Oznacza to, że w wynikach wyszukiwania będą promowane strony internetowe, które zostały przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych. Według raportu mShopper przygotowanego przez agencję badawczą Mobile Institute z urządzeń mobilnych korzysta ......

czytaj dalej


Nowa jakość na rynku medialnym

Wydawnictwa medialne, szczególnie te działające w Internecie, podejmują pierwsze próby dostosowania treści do indywidualnych preferencji czytelników, by jak Google czy Facebook przyciągać użytkowników spersonalizowanym contentem. Zdaniem Adama Dancewicza, szefa badań i rozwoju firmy Applica, nową jakość na rynku wydawniczym przyniesie zastosowanie ......

czytaj dalej


Siła obrazu, czyli Instagram i Pinterest w komunikacji marki

Instagram i Pinterest w ciągu ostatniego roku zanotowały najlepsze wyniki, jeśli chodzi o wzrost liczby użytkowników i wszystko wskazuje na to, że trend ten będzie obecny także w 2015 roku. Coraz więcej firm dostrzega ten potencjał i swoją uwagę kieruje w ......

czytaj dalej


Content marketing pomaga ekspertom

Chcąc wykreować własny wizerunek eksperta potrzeba przede wszystkim dużo pracy. Wszystko rozpoczyna się od zdobywania wieloletniego doświadczenia w konkretnej branży lub specjalizacji. Potem przychodzi czas na dzielenie się swoją wiedzą. Osoby, które robią to skutecznie, a ich opinie cieszą się dużym ......

czytaj dalej

Strona 1 z 46 1 2 3 ... 46 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...