Zamknij
Prosto z rynku - PR w firmie info

Effie Awards 2016 rozdane

Witold Sokołowski, 2016-12-12 15:08:22

Effie Awards 2016 rozdane

Jedne z najważniejszych nagród w świecie marketingu i mediów trafiły już do nagrodzonych. 24 października 2016 roku, podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, 57 statuetek Effie Awards przyznawanych za najbardziej efektywne kampanie marketingowe, wręczono twórcom reklam i reklamodawcom.


Organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR konkurs Effie Awards od 2000 roku wyznacza rynkowe standardy efektywności oraz promuje wzorowe działania komunikacyjne. Po raz pierwszy zorganizowany prawie pół wieku temu - w 1968 roku w Nowym Yorku, przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, dziś prowadzony jest w 40 krajach na świecie. Dzięki tym nagrodom, uczestnicy rynku - zarówno klienci, jak i przedsiębiorstwa rozważające własną politykę marketingową, mogą przekonać się, które działania komunikacyjne są skuteczne i rzeczywiście pomagają osiągnąć wysokie wyniki biznesowe.


Kampanie, reklamy, i wszelkie inne formy reklamowe zgłoszone do Effie Awards oceniane są pod kątem kilku wartości - wyzwań strategicznych i przyjętych celów, idei komunikacji i przekucia jej na działania reklamowe oraz, a może nawet przede wszystkim - efektów komunikacji. Wygrywa ten, kto stworzy produkt wykorzystujący synergię płynącą z harmonijnego współgrania wszystkich tych elementów.


Kto zwyciężył w tym roku? Złote statuetki powędrowały do między innymi: twórców kampanii „Yes!tem kobietą – tampony o.b.” – przygotowaną przez MEC dla firmy Johnson& Johnson; (w kategorii: ARTYKUŁY NIEŻYWNOŚCIOWE), „Kredyt gotówkowy Wypożyczka” – przygotowaną przez GPD Assets, Starcom dla Eurobank; (w kategorii BANKOWOŚĆ), a także do firm Kalicińscy.com, agencji public relations Garden of Words,  Blue Ivy, K2, Performance Media, MEC dla IKEA Retail, które przygotowały kampanię „Kuchnia Spotkań IKEA” (w kategorii: BRAND EXPERIENCE).


W ramach tej ostatniej kampanii, w centrum Warszawy powstało wyjątkowe miejsce, gdzie każdy (po uprzedniej rezerwacji) może zorganizować spotkanie ze swoimi bliskimi. W zabytkowej kamienicy na chętnych czekają dwie w pełni urządzone kuchnie IKEA, w których można gotować, rozmawiać i wspólnie cieszyć się kulinarną przygodą. Projekt cieszy się olbrzymim zainteresowaniem klientów i zbiera same pozytywne recenzje.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...