Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Egipt przyciąga fanów na Facebooka

08Sierpień2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Egipt

„Egipt – tu się wszystko zaczyna”, to przykład dobrze funkcjonującej strony na Facebooku. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy od uruchomienia, profil przyciągnął blisko 12 tysięcy fanów. Pomysł stworzenia strony powstał z myślą o miłośnikach Egiptu. Można na niej znaleźć nie tylko interesujące informacje nt. tego kraju, ciekawostki dotyczące najpopularniejszych atrakcji turystycznych i kultury starożytnej, lecz także wiadomości o egipskich inspiracjach, tradycjach i życiu współczesnych Egipcjan.

Profil cieszy się ogromnym zainteresowaniem użytkowników, każdego dnia do grona jego fanów dołącza ok. 250 osób. Niewątpliwie początkowo przyciągał ich głównie konkurs, w którym można było wygrać wycieczki, z czasem jednak profil stał się platformą do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń z wypraw do kraju faraonów. Miłośnicy Egiptu za pośrednictwem strony udzielają sobie nawzajem porad, a także poszukują towarzystwa na wakacyjne wyjazdy.

Każdego dnia ponad 5 tysięcy aktywnych użytkowników komentuje publikowane treści, dodaje zdjęcia i korzysta z zamieszczanych w profilu ankiet, a nawet tworzy własne rankingi ciekawych miejsc, które warto zobaczyć. Od połowy maja do początku lipca zamieścili oni na stronie blisko 700 postów.

„Zaskoczyła nas aktywność i kreatywność fanów Egiptu. Widać, że są szczerze zainteresowani wszystkim, co ma związek z kulturą tego kraju. Udało nam się stworzyć dla nich miejsce, w którym mogą się wymieniać opiniami na temat klimatu, atrakcji turystycznych, kuchni czy egipskiej gościnności”, mówi Ahmed Shokry, radca ds. turystyki Ambasady Egiptu w Polsce.

Strona „Egipt – tu się wszystko zaczyna” powstała w wyniku współpracy Biura ds. Turystyki Ambasady Egiptu w Polsce, Agencji Mindshare i Agencji Sozializer.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.