Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Egipt przyciąga fanów na Facebooka

08Sierpień2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Egipt

„Egipt – tu się wszystko zaczyna”, to przykład dobrze funkcjonującej strony na Facebooku. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy od uruchomienia, profil przyciągnął blisko 12 tysięcy fanów. Pomysł stworzenia strony powstał z myślą o miłośnikach Egiptu. Można na niej znaleźć nie tylko interesujące informacje nt. tego kraju, ciekawostki dotyczące najpopularniejszych atrakcji turystycznych i kultury starożytnej, lecz także wiadomości o egipskich inspiracjach, tradycjach i życiu współczesnych Egipcjan.

Profil cieszy się ogromnym zainteresowaniem użytkowników, każdego dnia do grona jego fanów dołącza ok. 250 osób. Niewątpliwie początkowo przyciągał ich głównie konkurs, w którym można było wygrać wycieczki, z czasem jednak profil stał się platformą do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń z wypraw do kraju faraonów. Miłośnicy Egiptu za pośrednictwem strony udzielają sobie nawzajem porad, a także poszukują towarzystwa na wakacyjne wyjazdy.

Każdego dnia ponad 5 tysięcy aktywnych użytkowników komentuje publikowane treści, dodaje zdjęcia i korzysta z zamieszczanych w profilu ankiet, a nawet tworzy własne rankingi ciekawych miejsc, które warto zobaczyć. Od połowy maja do początku lipca zamieścili oni na stronie blisko 700 postów.

„Zaskoczyła nas aktywność i kreatywność fanów Egiptu. Widać, że są szczerze zainteresowani wszystkim, co ma związek z kulturą tego kraju. Udało nam się stworzyć dla nich miejsce, w którym mogą się wymieniać opiniami na temat klimatu, atrakcji turystycznych, kuchni czy egipskiej gościnności”, mówi Ahmed Shokry, radca ds. turystyki Ambasady Egiptu w Polsce.

Strona „Egipt – tu się wszystko zaczyna” powstała w wyniku współpracy Biura ds. Turystyki Ambasady Egiptu w Polsce, Agencji Mindshare i Agencji Sozializer.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

,,Przywykliśmy raczej na politykę narzekać. Jednak, że w obszarze komunikacji polityka potrafi wykorzystywać pewne narzędzia i taktyki jako pierwsza, a przez to również kreować trendy. " - Konrad Ciesiołkiewicz