Zamknij
Social Media

 

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Ekskluzywny Menel podjął Szkockie Wyzwanie!

19Kwiecień2016

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Remington, Ekskluzywny Menel

Wystartował nowy konkurs Szkockie Wyzwanie Remington. Wystarczy kupić produkt objęty promocją, odpowiedzieć na pytanie i wygrać wyprawę dla Niezniszczalnych do Szkocji! Twarzą konkursu jest znany męski bloger, Ekskluzywny Menel.

Konkurs trwa od 15.04 do 15.06.2016. Aby wziąć w nim udział należy zrobić trzy kroki:

  1. Kupić produkt Remington objęty promocją
  2. Zarejestrować się i odebrać nagrodę gwarantowaną
  3. Odpowiedzieć na pytanie Co prawdziwy mężczyzna musi zabrać ze sobą na szkocką wyprawę? I walczyć o nagrodę główną!

Główną nagrodą w konkursie marki Remington jest wyjazd do Szkocji dla czterech Niezniszczalnych, czyli osób o silnym charakterze, chcących odbyć podróż śladami whisky.
Nagrodą gwarantowaną w konkursie jest Latarka Varta 4x Led Outdoor Sports Head Light lub Golarka Remington TF70. Organizatorzy przewidują również nagrodę specjalną dla autora najlepszej odpowiedzi, którego wyłonią internauci.

Zobacz stronę konkursową: www.szkockiewyzwanie.pl

Organizatorem konkursu jest agencja interaktywna Eura7, która przygotowała stronę konkursową. Działania ciągłe z zakresu PR dla marki Remington prowadzi Abanana Advertising wchodząca w skład Grupy Eura7.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.