Zamknij
Wiedza PR - Studium przypadku

Ekspress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...

Łukasz Jakubiak, 2009-12-11 07:31:35

Ekspres Solidarności to międzynarodowy projekt realizowany przez Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku, który został oficjalnie zainicjowany 1 grudnia br. W tym roku Ekspres Solidarności stanowi jedną z części obchodów 25. rocznicy przyznania Lechowi Wałęsie Pokojowej Nagrody Nobla. Zgodnie z planami Europejskiego Centrum Solidarności, Ekspres będzie imprezą cykliczną, która pozwoli  na zbudowanie międzynarodowego forum wymiany pomysłów oraz na wspieranie wspólnych inicjatyw na rzecz umacniania solidarności, godności i wolności ludzi w każdym zakątku świata. Poniżej przedstawiamy efekty działań PR-owych. Na zaproszenie Europejskiego Centrum Solidarności, do Polski przyjechało (1 grudnia)  200 młodych ludzi, z czterdziestu czterech krajów świata. W dniach 1- 7 grudnia będą oni bowiem podróżować z południa na północ kraju specjalnym pociągiem, Ekspresem Solidarności, po drodze odwiedzając miejsca ważne z punktu widzenia współczesnej historii Polski, symbolizujące walkę o wolność i pokój. W programie wydarzenia przewidziane  są także wykłady i panele dyskusyjne na temat znaczenia idei Solidarności oraz wkładu tego ruchu społecznego w pokojowe przemiany na świecie. Uczestnicy Ekspresu Solidarności będą ponadto mieli okazję spotkać się podczas Forum Młodych z Laureatami Pokojowej Nagrody Nobla, zaproszonymi do Gdańska przez Lecha Wałęsę, a także uczestniczyć  w konferencji „Solidarność dla przyszłości” z udziałem szefów państw i przedstawicieli rządów z całego świata.

Wycinki prasowe - przykłady:

 

Ekrpress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...
Ekrpress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...
Ekrpress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...
Ekrpress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...
Ekrpress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...

zobacz filmzobacz zdjęcia

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Łukasz Jakubiak

Stały współpracownik serwisu Epr.pl oraz właściciel agencji PRactions. W branży public relations pracuje od 5 lat. W tym czasie zajmował się wizerunkiem firm z branży wydawniczej, ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...