Zamknij
Wiedza PR - Studium przypadku

Ekspress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...

Łukasz Jakubiak, 2009-12-11 07:31:35

Ekspres Solidarności to międzynarodowy projekt realizowany przez Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku, który został oficjalnie zainicjowany 1 grudnia br. W tym roku Ekspres Solidarności stanowi jedną z części obchodów 25. rocznicy przyznania Lechowi Wałęsie Pokojowej Nagrody Nobla. Zgodnie z planami Europejskiego Centrum Solidarności, Ekspres będzie imprezą cykliczną, która pozwoli  na zbudowanie międzynarodowego forum wymiany pomysłów oraz na wspieranie wspólnych inicjatyw na rzecz umacniania solidarności, godności i wolności ludzi w każdym zakątku świata. Poniżej przedstawiamy efekty działań PR-owych. Na zaproszenie Europejskiego Centrum Solidarności, do Polski przyjechało (1 grudnia)  200 młodych ludzi, z czterdziestu czterech krajów świata. W dniach 1- 7 grudnia będą oni bowiem podróżować z południa na północ kraju specjalnym pociągiem, Ekspresem Solidarności, po drodze odwiedzając miejsca ważne z punktu widzenia współczesnej historii Polski, symbolizujące walkę o wolność i pokój. W programie wydarzenia przewidziane  są także wykłady i panele dyskusyjne na temat znaczenia idei Solidarności oraz wkładu tego ruchu społecznego w pokojowe przemiany na świecie. Uczestnicy Ekspresu Solidarności będą ponadto mieli okazję spotkać się podczas Forum Młodych z Laureatami Pokojowej Nagrody Nobla, zaproszonymi do Gdańska przez Lecha Wałęsę, a także uczestniczyć  w konferencji „Solidarność dla przyszłości” z udziałem szefów państw i przedstawicieli rządów z całego świata.

Wycinki prasowe - przykłady:

 

Ekrpress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...
Ekrpress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...
Ekrpress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...
Ekrpress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...
Ekrpress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...

zobacz filmzobacz zdjęcia

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Łukasz Jakubiak

Stały współpracownik serwisu Epr.pl oraz właściciel agencji PRactions. W branży public relations pracuje od 5 lat. W tym czasie zajmował się wizerunkiem firm z branży wydawniczej, ...

Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne