Zamknij
Nowości - Życie i styl

EL SOL - nowa marka wśród win

Witold Sokołowski, 2007-11-12 00:00:00

Już w listopadzie na polskim rynku win pojawi się nowa marka - EL SOL, stworzona dla przyjemności odkrywania i poznawania smaków win z różnych stron świata. Asortyment marki stanowi pięć starannie dobranych win, półwytrawnych i półsłodkich, reprezentujących najbardziej charakterystyczne winne smaki różnych krajów – od Hiszpanii i Włoch, po Chile, Kalifornię i Australię – to „cały winny świat pod jednym dachem”.


- "EL SOL nie jest kolejnym produktem na skomplikowanym i mocno rozdrobnionym rynku win w Polsce” - mówi Aldona Szczerba, Marketing Manager marki EL SOL. - „El Sol oferuje konsumentowi kilka najbardziej charakterystycznych winnych smaków z różnych stron świata w ramach jednej marki. Dla konsumenta nieco zagubionego w ofercie win na naszym rynku ma to ogromne znaczenie. Wielka różnorodność win w połączeniu z brakiem dostatecznej na ich temat wiedzy, sprawia, że dla wielu konsumentów kategoria win jest po prostu zbyt skomplikowana. El Sol łamie wszystkie dotychczasowe bariery, jest marką, do której konsument może mieć zaufanie, dzięki której może bezpiecznie podróżować przez fascynujący winny świat.”


Wspólną cechą win EL SOL jest lekkość, harmonia i subtelność smaku, a każde z nich ma charakterystyczną aromatyczną nutę, dzięki czemu jest niepowtarzalne. Smaki win EL SOL zostały bardzo starannie dobrane, z uwzględnieniem preferencji smakowych polskiego konsumenta na podstawie przeprowadzonych wśród nich testów. Polscy konsumenci preferują wina półwytrawne i półsłodkie o bardziej łagodnym i delikatnym smaku.


Opakowania win EL SOL, charakteryzuje nowoczesna, przyciągająca uwagę etykieta, która może być bez trudu zapamiętana, podobnie jak sama nazwa wina. El Sol po hiszpańsku znaczy słońce i doskonale odzwierciedla charakter marki i produktu. Charakterystyczne ikony, które pojawiają się na poszczególnych rodzajach win, symbolizują kraj pochodzenia i ułatwiają szybką jego identyfikację. Na tylnych etykietach każdego z win znaleźć można dodatkowe informacje o samym winie i sposobie jego serwowania. Marka EL SOL wprowadzona zostanie do wszystkich kanałów sprzedaży, przy silnym wsparciu marketingowym.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...