Zamknij
Nowości - RTV

ElektroEko i Multi Communications zbierają elektryczne śmieci

Witold Sokołowski, 2007-07-03 00:42:00

ElektroEko we współpracy z Multi Communications kontynuuje działania skierowane do lokalnych społeczności w zakresie edukacji prawidłowego pozbywania się zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Program edukacyjny „Elektrośmieci? Przynieś z mieszkania do punktu zbierania”, który wystartował w Warszawie w połowie kwietnia, został rozszerzony na kolejne gminy – Rzeszów i Wrocław.


ElektroEko wzięło udział w Jarmarku Ekologicznym „S.O.S. dla Ziemi” organizowanym w Rzeszowie 6 czerwca z okazji obchodów Światowego Dnia Ochrony Środowiska. Jarmark adresowany był głównie do uczniów szkół podstawowych.

Multi Communications, w imieniu ElektroEko, przygotowało stoisko, na którym czekały na uczniów atrakcje – można było pogłębić swoją wiedzę z zakresu prawidłowego pozbywania się elektrośmieci oraz wziąć udział w quizach i wygrać drobne upominki.

ElektroEko zostało też partnerem I Wrocławskich Dni Recyklingu. Wydarzeniu towarzyszyła selektywna zbiórka surowców – w tym elektrośmieci. Każdy kto przyniósł zepsuty sprzęt elektryczny i elektroniczny otrzymał „zielone nagrody” czyli sadzonki roślin.

Również podczas tego pikniku Multi Communications, w imieniu ElektroEko, zorganizowało na Rynku stoisko, gdzie można było wziąć udział w quizach i sprawdzić swoją wiedzę ekologiczną dotyczącą właściwego gospodarowania elektrośmieciami oraz wygrać ciekawe gadżety.

W przypadku obu wydarzeń Multi Communications odpowiedzialne było zarówno za organizację techniczną eventów, jak i zawartość merytoryczną przygotowywanych materiałów oraz komunikację z mediami. Udział ElektroEko w piknikach jest wynikiem działań skierowanych do gmin prowadzonych przy wsparciu Multi Communications.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...