Zamknij
Nowości - RTV

ElektroEko i Multi Communications zbierają elektryczne śmieci

Witold Sokołowski, 2007-07-03 00:42:00

ElektroEko we współpracy z Multi Communications kontynuuje działania skierowane do lokalnych społeczności w zakresie edukacji prawidłowego pozbywania się zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Program edukacyjny „Elektrośmieci? Przynieś z mieszkania do punktu zbierania”, który wystartował w Warszawie w połowie kwietnia, został rozszerzony na kolejne gminy – Rzeszów i Wrocław.


ElektroEko wzięło udział w Jarmarku Ekologicznym „S.O.S. dla Ziemi” organizowanym w Rzeszowie 6 czerwca z okazji obchodów Światowego Dnia Ochrony Środowiska. Jarmark adresowany był głównie do uczniów szkół podstawowych.

Multi Communications, w imieniu ElektroEko, przygotowało stoisko, na którym czekały na uczniów atrakcje – można było pogłębić swoją wiedzę z zakresu prawidłowego pozbywania się elektrośmieci oraz wziąć udział w quizach i wygrać drobne upominki.

ElektroEko zostało też partnerem I Wrocławskich Dni Recyklingu. Wydarzeniu towarzyszyła selektywna zbiórka surowców – w tym elektrośmieci. Każdy kto przyniósł zepsuty sprzęt elektryczny i elektroniczny otrzymał „zielone nagrody” czyli sadzonki roślin.

Również podczas tego pikniku Multi Communications, w imieniu ElektroEko, zorganizowało na Rynku stoisko, gdzie można było wziąć udział w quizach i sprawdzić swoją wiedzę ekologiczną dotyczącą właściwego gospodarowania elektrośmieciami oraz wygrać ciekawe gadżety.

W przypadku obu wydarzeń Multi Communications odpowiedzialne było zarówno za organizację techniczną eventów, jak i zawartość merytoryczną przygotowywanych materiałów oraz komunikację z mediami. Udział ElektroEko w piknikach jest wynikiem działań skierowanych do gmin prowadzonych przy wsparciu Multi Communications.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...