Zamknij
Nowości - Internet

Emarketing Experts z dystrybutorem luksusowej duńskiej biżuterii

Witold Sokołowski, 2013-05-22 22:05:10

Agencja Emarketing Experts rozpoczęła współpracę z firmą Beauty Trends Style – dystrybutorem luksusowej biżuterii duńskiej marki Pilgrim.


W ramach współpracy do zadań Emarketing Experts należy zaprojektowanie firmowej strony internetowej Beauty Trends Style (BTS) oraz sklep on-line marki Pilgrim. Premiera sklepu jest planowana na początku czerwca br. pod adresem: www.pilgrim.pl. Dodatkowo agencja jest odpowiedzialna za zaplanowanie strategii komunikacji marki w Polsce i realizację całości działań marketingowych.


- Cieszymy się, że udało nam się znaleźć doświadczonego partnera w Polsce z doskonałym know-how oraz znajomością rynku - podkreśla dr Peter Dreher, jeden z udziałowców firmy BTS odpowiedzialny za działania online. - Wiele sobie obiecujemy po współpracy z Emarketing Experts. Myślę, że połączenie ich doświadczenia z naszą znajomością branży przyniesie obu firmom wiele korzyści.


Obecna współpraca Emarketing Experts z Beauty Trends Style nie ma jednorazowego charakteru.


- Nasza współpraca rozwija się bardzo dobrze. Świadczy to o dużym zaufaniu, jakie ma do nas BTS, co ma ogromne znaczenie przy realizacji kompleksowych działań komunikacyjnych z klientem, który na co dzień działa za granicą - mówi Mariusz Lisiecki, Co-Managing Director, Emarketing Experts. – Planujemy, że w najbliższych tygodniach powiększymy zakres współpracy z tym klientem o kolejne marki z ich portfolio.


Beauty Trends Style jest spółką o szwajcarskich korzeniach zajmującą się wprowadzaniem marek modowych na rynki Europy Środkowej i Wschodniej.


Pilgrim jest marką posiadającą trzydziestoletnią historię zakorzenioną w duńskim designie i przy tym rozpoznawalną na całym świecie. Podstawą jej sukcesu są wysokiej jakości, ręcznie wytwarzane i ozdabiane, oryginalne akcesoria modowe, przede wszystkim biżuteria. Produkty są dostępne w ponad 5000 autoryzowanych punktów sprzedaży i 50 butikach na terenie kilkudziesięciu krajów. Od niedawna marka jest dostępna w blisko 100 punktach sprzedaży w Polsce.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...