Zamknij
Nowości - Internet

Emarketing Experts z dystrybutorem luksusowej duńskiej biżuterii

Witold Sokołowski, 2013-05-22 22:05:10

Agencja Emarketing Experts rozpoczęła współpracę z firmą Beauty Trends Style – dystrybutorem luksusowej biżuterii duńskiej marki Pilgrim.


W ramach współpracy do zadań Emarketing Experts należy zaprojektowanie firmowej strony internetowej Beauty Trends Style (BTS) oraz sklep on-line marki Pilgrim. Premiera sklepu jest planowana na początku czerwca br. pod adresem: www.pilgrim.pl. Dodatkowo agencja jest odpowiedzialna za zaplanowanie strategii komunikacji marki w Polsce i realizację całości działań marketingowych.


- Cieszymy się, że udało nam się znaleźć doświadczonego partnera w Polsce z doskonałym know-how oraz znajomością rynku - podkreśla dr Peter Dreher, jeden z udziałowców firmy BTS odpowiedzialny za działania online. - Wiele sobie obiecujemy po współpracy z Emarketing Experts. Myślę, że połączenie ich doświadczenia z naszą znajomością branży przyniesie obu firmom wiele korzyści.


Obecna współpraca Emarketing Experts z Beauty Trends Style nie ma jednorazowego charakteru.


- Nasza współpraca rozwija się bardzo dobrze. Świadczy to o dużym zaufaniu, jakie ma do nas BTS, co ma ogromne znaczenie przy realizacji kompleksowych działań komunikacyjnych z klientem, który na co dzień działa za granicą - mówi Mariusz Lisiecki, Co-Managing Director, Emarketing Experts. – Planujemy, że w najbliższych tygodniach powiększymy zakres współpracy z tym klientem o kolejne marki z ich portfolio.


Beauty Trends Style jest spółką o szwajcarskich korzeniach zajmującą się wprowadzaniem marek modowych na rynki Europy Środkowej i Wschodniej.


Pilgrim jest marką posiadającą trzydziestoletnią historię zakorzenioną w duńskim designie i przy tym rozpoznawalną na całym świecie. Podstawą jej sukcesu są wysokiej jakości, ręcznie wytwarzane i ozdabiane, oryginalne akcesoria modowe, przede wszystkim biżuteria. Produkty są dostępne w ponad 5000 autoryzowanych punktów sprzedaży i 50 butikach na terenie kilkudziesięciu krajów. Od niedawna marka jest dostępna w blisko 100 punktach sprzedaży w Polsce.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...