Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Enea buduje relacje inwestorskie

26Lipiec2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: ENEA, Relacje InwestorskieEnea buduje relacje inwestorskie

ENEA S.A. jako pierwsza polska giełdowa spółka umożliwiła swoim akcjonariuszom stały dostęp do informacji przy użyciu specjalnie stworzonej do tego celu aplikacji Relacji Inwestorskich na urządzenia iPhone oraz iPad. Darmowa aplikacja ENEA IR dostępna jest w App Store. Aplikacja została stworzona w celu zapewnienia stałego dostępu do informacji o Spółce akcjonariuszom, inwestorom oraz mediom.

ENEA S.A. – jeden z największych sprzedawców energii elektrycznej – jest pierwszą Spółką notowaną na warszawskim parkiecie, która udostępnia mobilny kanał komunikacji inwestorom. Aplikacja dostępna jest w języku polskim i angielskim. Tym samym ENEA, obok takich światowych firm jak Allianz, Nestle, czy Marks&Spancer, dołączyła do grona pionierów nowych kanałów komunikacji w relacjach inwestorskich.

- Jesteśmy nowoczesną firmą i zależy nam na jak najlepszych i najsprawniejszych kontaktach z inwestorami, dlatego zdecydowaliśmy się na kolejne ułatwienie w dostępie do informacji z naszej Spółki – mówi Maciej Owczarek, Prezes Zarządu ENEA S.A. - Wiemy, że budowa relacji z rynkiem kapitałowym to długotrwały proces, ale chcemy konsekwentnie wychodzić naprzeciw oczekiwaniom inwestorów – dodaje.

Aplikację dla Relacji Inwestorskich wykonała firma Twiglabs, która specjalizuje się w rozwiązaniach mobilnych na nowoczesne platformy, takie jak: iPhone iOS, Android, Windows Mobile, Blackberry RIM OS, itp.

 


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz