Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

English Attack wchodzi do Polski

09Sierpień2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Entertainment Learning, English Attack!English Attack wchodzi do Polski

Entertainment Learning, przedsiębiorstwo prowadzone przez światowej sławy managerów muzyki i mediów, wprowadza na polski rynek wyjątkową platformę do nauki języka anielskiego online, English Attack! Oficjalnym partnerem firmy w naszym kraju zostało wydawnictwo muzyczne TMM Polska.

Platforma English Attack! oferuje interaktywne ćwiczenia oparte na materiałach wideo zaczerpniętych z popkultury. Na stronie można znaleźć fragmenty: przebojów kinowych, najpopularniejszych seriali telewizyjnych i teledysków, a także wiadomości telewizyjnych i kanałów dokumentalnych. Są to zabawne, krótkie (maksymalnie trzyminutowe) ćwiczenia multimedialne. Na stronach serwisu są dostępne również profesjonalne gry edukacyjne online oraz tematyczne słowniki wizualne. English Attack! to także nieustannie rosnąca, międzynarodowa społeczność osób uczących się języka angielskiego.

Strona jest dostępna pod adresem: http://pl.english-attack.com.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz