Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

English Attack wchodzi do Polski

09Sierpień2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Entertainment Learning, English Attack!English Attack wchodzi do Polski

Entertainment Learning, przedsiębiorstwo prowadzone przez światowej sławy managerów muzyki i mediów, wprowadza na polski rynek wyjątkową platformę do nauki języka anielskiego online, English Attack! Oficjalnym partnerem firmy w naszym kraju zostało wydawnictwo muzyczne TMM Polska.

Platforma English Attack! oferuje interaktywne ćwiczenia oparte na materiałach wideo zaczerpniętych z popkultury. Na stronie można znaleźć fragmenty: przebojów kinowych, najpopularniejszych seriali telewizyjnych i teledysków, a także wiadomości telewizyjnych i kanałów dokumentalnych. Są to zabawne, krótkie (maksymalnie trzyminutowe) ćwiczenia multimedialne. Na stronach serwisu są dostępne również profesjonalne gry edukacyjne online oraz tematyczne słowniki wizualne. English Attack! to także nieustannie rosnąca, międzynarodowa społeczność osób uczących się języka angielskiego.

Strona jest dostępna pod adresem: http://pl.english-attack.com.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz