Zamknij
Prosto z rynku - PR w kryzysie info

Ericsson laureatem nagrody Ernst & Young Risk Transparency Award

Paweł Gębusiak, 2012-10-21 12:07:43

Ericsson laureatem nagrody Ernst & Young Risk Transparency Award

Od 2005 roku Ernst & Young przyznaje doroczną nagrodę Risk Transparency Award firmie, która w swoim raporcie rocznym najlepiej opisuje ryzyko, na jakie jest narażona, oraz zarządzanie ryzykiem. Nagroda ma na celu wyróżnienie firmy, której raport roczny jest najbardziej przejrzysty pod względem ryzyka.


W tym roku zwyciężyła firma Ericsson pokonując 130 innych firm. Wszystkie firmy uczestniczące w konkursie są wymienione na liście Large Cap lub Mid Cap giełdy NASDAQ OMX w Sztokholmie.


Uzasadniając przyznanie nagrody jury oświadczyło:


„Tegoroczny zwycięzca to globalna firma działająca w złożonym środowisku, w którym standardy i oczekiwania są szczególnie wysokie. W kolejnych latach utrzymywała równy, wysoki poziom jakości i stale doskonaliła sprawozdawczość na temat ryzyka. Pomimo wyzwań, z jakimi musi się borykać globalne przedsiębiorstwo, zwycięzca w swoim raporcie globalnym przedstawił usystematyzowany, wyważony opis elementów ryzyka, zagrożeń i mechanizmów zarządzania ryzykiem. Prawidłowy, przejrzysty opis ryzyka musi być oparty na dwóch podstawach — kompleksowym podejściu oraz zrozumiałych, łatwo dostępnych informacjach. Spełnienie tych warunków na poziomie globalnym wymaga zaangażowania, jasnego, strategicznego spojrzenia i priorytetowego traktowania przejrzystości. Tegoroczny laureat nagrody Risk Transparency Award podjął to wyzwanie i sprostał mu".


Jan Frykhammar, dyrektor finansowy firmy Ericsson, który jutro w Sztokholmie odbierze nagrodę podczas dorocznego seminarium Ernst & Young na temat ryzyka, powiedział:


„Jesteśmy bardzo zadowoleni z otrzymania tej nagrody, która jest wyrazem uznania dla naszego długotrwałego zaangażowania w zarządzanie ryzykiem. W obecnym globalnym środowisku wychwytywanie i monitorowanie podstawowych elementów ryzyka ma kluczowe znaczenie. Ważne jest również, abyśmy jednakowo rozumieli ryzyko i zarządzanie nim oraz mieli wspólne podejście, zintegrowane z procesami biznesowymi”.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...