Zamknij

Wiedza PR - Etyka PR

Jeszcze nigdy nie widziałem dobrej reklamy leku

„Jeszcze nigdy nie widziałem dobrej reklamy leku” - Tak znajomy skomentował kolejną odsłonę specyfiku Rutinacea MAX zachwalanego przez Jolantę Kwaśniewską. Od dłuższej chwili komentatorzy roztrząsają, jak to się stało, że symbol klasy i elegancji, Jolanta Kwaśniewska, wystąpiła w reklamie. Nie w reklamie społecznej, nie w kampanii promującej szczytny cel, ale w reklamie leku przeciw przeziębieniu.

czytaj dalej

 

Każdy Polak zna się na PR

Każdy Polak zna się dziś na public relations co jest w zasadzie zjawiskiem bardzo korzystnym i optymistycznym. Po pierwsze PR jest dziedziną wymagającą bardzo dużego wkładu i talentów intelektualnych, zgodnie z definicja Eskadry - intelektualną przygodą.  Powszechne zainteresowanie PR ......

czytaj dalej


Skazani na współPRacę

Zarówno media, jak i branża PR muszą wypracować własne kodeksy etyczne lub pilniej przestrzegać regulacji już istniejących. Zasady współpracy obu stron powinny być jawne i dla wszystkich oczywiste. W krajach, gdzie takie zasady istnieją posądzenia o korupcję w mediach należą ......

czytaj dalej


Etyczne aspekty Public Relations

Etyczne aspekty Public Relations

Artykuł jest próbą opisu i analizy najczęściej spotykanych naruszeń norm moralnych w działalności public relations w dwóch, najczęściej spotykanych relacjach: PR a dziennikarze, PR a politycy i dwóch rodzajach funkcji PR-owca: jako pracownika agencji PR i jako pracownika firmy, na ......

czytaj dalej


Rozmowa PR-u z Reklamą

PR: Wiesz Reklamo, jesteśmy rodziną, a czasem w ogóle Cię nie rozumiem. REKLAMA: O co Ci chodzi? PR: Czy Tobie w ogóle na kimkolwiek zależy? Czy kiedykolwiek o kimś pomyślałaś? REKLAMA: Co za pytanie?! Oczywiście że tak!! PR: Tak? ......

czytaj dalej


Dlaczego nie istnieje „czarny PR”

Dlaczego nie istnieje „czarny PR”

Po przeczytaniu kolejnego z serii artykułów dotyczącego tzw. „czarnego PR” dochodzę do wniosku, że ktoś tu tak naprawdę nie wie, o czym mówi lub też powinien trochę poczytać. O ile dziennikarzy, którzy poruszają ten temat można jeszcze zrozumieć – nie ......

czytaj dalej

Strona 2 z 4 « 1 ... 2 3 ... 4 »
Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...