Zamknij

Wiedza PR - Etyka PR

Jeszcze nigdy nie widziałem dobrej reklamy leku

„Jeszcze nigdy nie widziałem dobrej reklamy leku” - Tak znajomy skomentował kolejną odsłonę specyfiku Rutinacea MAX zachwalanego przez Jolantę Kwaśniewską. Od dłuższej chwili komentatorzy roztrząsają, jak to się stało, że symbol klasy i elegancji, Jolanta Kwaśniewska, wystąpiła w reklamie. Nie w reklamie społecznej, nie w kampanii promującej szczytny cel, ale w reklamie leku przeciw przeziębieniu.

czytaj dalej

 

Każdy Polak zna się na PR

Każdy Polak zna się dziś na public relations co jest w zasadzie zjawiskiem bardzo korzystnym i optymistycznym. Po pierwsze PR jest dziedziną wymagającą bardzo dużego wkładu i talentów intelektualnych, zgodnie z definicja Eskadry - intelektualną przygodą.  Powszechne zainteresowanie PR ......

czytaj dalej


Skazani na współPRacę

Zarówno media, jak i branża PR muszą wypracować własne kodeksy etyczne lub pilniej przestrzegać regulacji już istniejących. Zasady współpracy obu stron powinny być jawne i dla wszystkich oczywiste. W krajach, gdzie takie zasady istnieją posądzenia o korupcję w mediach należą ......

czytaj dalej


Etyczne aspekty Public Relations

Etyczne aspekty Public Relations

Artykuł jest próbą opisu i analizy najczęściej spotykanych naruszeń norm moralnych w działalności public relations w dwóch, najczęściej spotykanych relacjach: PR a dziennikarze, PR a politycy i dwóch rodzajach funkcji PR-owca: jako pracownika agencji PR i jako pracownika firmy, na ......

czytaj dalej


Rozmowa PR-u z Reklamą

PR: Wiesz Reklamo, jesteśmy rodziną, a czasem w ogóle Cię nie rozumiem. REKLAMA: O co Ci chodzi? PR: Czy Tobie w ogóle na kimkolwiek zależy? Czy kiedykolwiek o kimś pomyślałaś? REKLAMA: Co za pytanie?! Oczywiście że tak!! PR: Tak? ......

czytaj dalej


Dlaczego nie istnieje „czarny PR”

Dlaczego nie istnieje „czarny PR”

Po przeczytaniu kolejnego z serii artykułów dotyczącego tzw. „czarnego PR” dochodzę do wniosku, że ktoś tu tak naprawdę nie wie, o czym mówi lub też powinien trochę poczytać. O ile dziennikarzy, którzy poruszają ten temat można jeszcze zrozumieć – nie ......

czytaj dalej

Strona 2 z 4 « 1 ... 2 3 ... 4 »

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...