Zamknij

Wiedza PR - Etyka PR

Jeszcze nigdy nie widziałem dobrej reklamy leku

„Jeszcze nigdy nie widziałem dobrej reklamy leku” - Tak znajomy skomentował kolejną odsłonę specyfiku Rutinacea MAX zachwalanego przez Jolantę Kwaśniewską. Od dłuższej chwili komentatorzy roztrząsają, jak to się stało, że symbol klasy i elegancji, Jolanta Kwaśniewska, wystąpiła w reklamie. Nie w reklamie społecznej, nie w kampanii promującej szczytny cel, ale w reklamie leku przeciw przeziębieniu.

czytaj dalej

 

Słowa to jedno, a czyny to coś zupełnie innego...

Temat ponadczasowy i temat rzeka. Wciąż sprawia, że o etyce w public relations mówiło się i wciąż mówi dużo, a robi – niewiele. Być może jest to naturalny proces rozwoju nowej dziedziny, a może to wyłącznie specyfika mentalności Polaków, naszego ......

czytaj dalej


Etyka w Public Relations

Etyka w Public Relations

Dla wielu ludzi termin etyka PR to dwa zupełnie się wykluczające słowa. Wypowiedź rzecznika sieci Idea, Jacka Kalinowskiego: ”Heyah to usługa dla dresiarzy i blokersów, czyli osób, na których się nie zarabia...” może być tego przykładem.  Samo stwierdzenie wzbudziło wiele ......

czytaj dalej


Media przeciwko przemocy II

Media przeciwko przemocy II

Wraz z wolnym rynkiem pojawiła się w prasie i mediach elektronicznych ostra konkurencja, a więc walka o informacje, aby utrzymać się na rynku - to odbija się na obliczu i kształcie mediów. Każda gazeta, radio i telewizja chce mieć natychmiast ......

czytaj dalej


Karta Przejrzystości Mediów - Public Relations a dziennikarstwo

"Brak prasy oznacza złą prasę" - tym banalnym na pozór stwierdzeniem rozpoczyna swoją książkę M. Goldman. Rzeczywiście, jest to ważna dziedzina nie tylko uprawianego Public Relations, lecz i warunek istnienia firm, instytucji i nie bez powodu media uzyskały miano Czwartej ......

czytaj dalej


Media przeciwko przemocy I

Konkurencja na wolnym rynku mediów owocuje często negatywnymi skutkami: pogonią za sensacją, spłyceniem przekazu, manipulacją faktami. Rzadko sięga się do źródeł konfliktów, do refleksji moralnej i etycznej. Stacje telewizyjne prześcigają się w epatowaniu widza aktami przemocy, agresji. Modny staje się nieskrępowany ......

czytaj dalej

Strona 3 z 4 « 1 2 ... 3 ... 4 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...