Zamknij

Wiedza PR - Etyka PR

Jeszcze nigdy nie widziałem dobrej reklamy leku

„Jeszcze nigdy nie widziałem dobrej reklamy leku” - Tak znajomy skomentował kolejną odsłonę specyfiku Rutinacea MAX zachwalanego przez Jolantę Kwaśniewską. Od dłuższej chwili komentatorzy roztrząsają, jak to się stało, że symbol klasy i elegancji, Jolanta Kwaśniewska, wystąpiła w reklamie. Nie w reklamie społecznej, nie w kampanii promującej szczytny cel, ale w reklamie leku przeciw przeziębieniu.

czytaj dalej

 

Etyczne Dylematy PR-owca

Praca osoby zajmującej się prowadzeniem działań z zakresu Public Relations jest profesją – wprawdzie stosunkowo młodą, liczącą sobie około 100 lat , lecz można powiedzieć, że istnieje zawód PR-owca. Ponieważ jest to zawód, można również czynić próby tworzenia systemu wartości charakterystycznego ......

czytaj dalej


Korupcja w świecie mediów

Brak przeźroczystości relacji firma – agencja PR – media nie stanowi, jakby to się niektórym wydawało, wyłącznie polskiego zjawiska. Firmy na całym świecie walczą z nieuczciwymi dziennikarzami, dziennikarze zaś bronią się przed próbującymi wywrzeć na nich presję firmami i agencjami Public ......

czytaj dalej

Strona 4 z 4 « 1 2 3 ... 4

Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne