Zamknij

Wiedza PR - Etyka PR

Jeszcze nigdy nie widziałem dobrej reklamy leku

„Jeszcze nigdy nie widziałem dobrej reklamy leku” - Tak znajomy skomentował kolejną odsłonę specyfiku Rutinacea MAX zachwalanego przez Jolantę Kwaśniewską. Od dłuższej chwili komentatorzy roztrząsają, jak to się stało, że symbol klasy i elegancji, Jolanta Kwaśniewska, wystąpiła w reklamie. Nie w reklamie społecznej, nie w kampanii promującej szczytny cel, ale w reklamie leku przeciw przeziębieniu.

czytaj dalej

 

Etyczne Dylematy PR-owca

Praca osoby zajmującej się prowadzeniem działań z zakresu Public Relations jest profesją – wprawdzie stosunkowo młodą, liczącą sobie około 100 lat , lecz można powiedzieć, że istnieje zawód PR-owca. Ponieważ jest to zawód, można również czynić próby tworzenia systemu wartości charakterystycznego ......

czytaj dalej


Korupcja w świecie mediów

Brak przeźroczystości relacji firma – agencja PR – media nie stanowi, jakby to się niektórym wydawało, wyłącznie polskiego zjawiska. Firmy na całym świecie walczą z nieuczciwymi dziennikarzami, dziennikarze zaś bronią się przed próbującymi wywrzeć na nich presję firmami i agencjami Public ......

czytaj dalej

Strona 4 z 4 « 1 2 3 ... 4
Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...