Zamknij

Wiedza PR - Etyka PR

Jeszcze nigdy nie widziałem dobrej reklamy leku

„Jeszcze nigdy nie widziałem dobrej reklamy leku” - Tak znajomy skomentował kolejną odsłonę specyfiku Rutinacea MAX zachwalanego przez Jolantę Kwaśniewską. Od dłuższej chwili komentatorzy roztrząsają, jak to się stało, że symbol klasy i elegancji, Jolanta Kwaśniewska, wystąpiła w reklamie. Nie w reklamie społecznej, nie w kampanii promującej szczytny cel, ale w reklamie leku przeciw przeziębieniu.

czytaj dalej

 

Etyczne Dylematy PR-owca

Praca osoby zajmującej się prowadzeniem działań z zakresu Public Relations jest profesją – wprawdzie stosunkowo młodą, liczącą sobie około 100 lat , lecz można powiedzieć, że istnieje zawód PR-owca. Ponieważ jest to zawód, można również czynić próby tworzenia systemu wartości charakterystycznego ......

czytaj dalej


Korupcja w świecie mediów

Brak przeźroczystości relacji firma – agencja PR – media nie stanowi, jakby to się niektórym wydawało, wyłącznie polskiego zjawiska. Firmy na całym świecie walczą z nieuczciwymi dziennikarzami, dziennikarze zaś bronią się przed próbującymi wywrzeć na nich presję firmami i agencjami Public ......

czytaj dalej

Strona 4 z 4 « 1 2 3 ... 4
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...