Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Europejczycy opisują co to znaczy być europejczykiem

Witold Sokołowski, 2006-02-03 00:00:00

Pleon, firma doradcza z zakresu komunikowania i PR w Europie, wydała książkę, pt. „Uśmiech dla Europy”. Publikacja to zbiór zabawnych anegdot, doświadczeń i statystyk, które odsłaniają europejskie stereotypy o piwie, samochodach Ferrari, serze czy czerwonym winie. Tym samym pokazują, że „Wspólna Europa” jest dużo bardziej zróżnicowana niż się pozornie wydaje.

W krajach europejskich wydaje się kilkanaście tysięcy tytułów gazet, czasopism i publikacji prasy handlowej. Swoje audycje nadaje tam prawie 4500 stacji telewizyjnych i rozgłośni radiowych. Tylko w sześciu krajach UE funkcjonuje 2450 instytucji rządowych, 2,6 tys. zrzeszeń i grup nacisku, 30 tys. lobbystów. Czy można nad tym zapanować?

- „Klienci coraz częściej domagają się kompleksowych i skoordynowanych usług komunikacyjnych łączących zagadnienia współpracy z mediami, public affairs, lobbyingu, reklamy i to bez względu na istniejące granice”. - powiedział Antoni Mielniczuk, CEO Managing Partner Pleon w Warszawie.

Książka „Uśmiech dla Europy” może służyć jako materiał źródłowy. Więcej informacji znajduje się na stronie http://asmileforeurope.pleon.com .

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...