Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Europejskie Dni Rozwoju w rękach 24/7PR

Witold Sokołowski, 2011-11-21 14:25:31

Przygotowanie jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń organizowanych pod egidą Komisji Europejskiej oraz Rady Unii Europejskiej - Europejskie Dni Rozwoju 2011 - zostało powierzone agencji 24/7PR, która została wybrana w drodze rekomendacji przez czołową belgijską agencję specjalizująca się w usługach public relations – Mostra. Obie firmy przynależą do Międzynarodowej Organizacji Public Relations ( Public Relations Organisation International – PROI).


W ramach polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, Polska będzie gospodarzem Europejskich Dni Rozwoju 2011, które odbędą się w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, w dniach 15 -16 grudnia 2011 roku z inicjatywy Komisji Europejskiej.


Za realizację wydarzenia w Polsce odpowiada firma Mostra Communications, jedna z czołowych agencji PR w Belgii, specjalizująca się w działaniach public affairs. Regionalnym partnerem Mostry została Agencja 24/7PR, która z racji przynależności do Międzynarodowej Organizacji Public Relations (PROI) zajmie się koordynacją działań technicznych i organizacyjnych w ramach Europejskich Dni Rozwoju.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...