Zamknij

Wiedza PR - Event PR

Spanie w miejscach publicznych oczami IKEA Łódź

Jednym z najbardziej nietypowych świąt w naszym kalendarzu jest Dzień Spania w miejscach publicznych. Choć obchodzimy go od niedawna, tak naprawdę ma wielu zwolenników, którzy świętują go nie tylko 26 lutego. W tym roku IKEA Łódź postanowiła sprawdzić gdzie najczęściej zdarza nam się przymknąć oko. Przy współpracy z lokalnym medium przeprowadziła sondę wśród łodzian.

czytaj dalej

 

Interaktywny off-screen - nowoczesne wsparcie reklamy kinowej

Interaktywny off-screen - nowoczesne wsparcie reklamy kinowej

Specyficzny charakter reklamy kinowej znany jest od lat 70-tych, kiedy to wyniki badań Armanda Morgensterna wykazały, ze przekaz on-screen charakteryzuje się zdecydowanie większym zasięgiem efektywnym, niż komunikaty w tradycyjnych mediach TPRO (ok. 70% zapamiętywalność już po pierwszej emisji). Sytuacja ta wynika ......

czytaj dalej


Kto zyskuje na eventach miejskich?

Kto zyskuje na eventach miejskich?

Z roku na rok zwiększają się budżety na organizację imprez promocyjnych organizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego. Zaczynają one uświadamiać sobie ich ogromny potencjał. Ministerstwo Finansów wyliczyło, że w 2011 roku cały budżet przeznaczony na promocję – w tym eventy – wyniesie ......

czytaj dalej


Nadążyć za wyobraźnią - multimedialna obsługa eventów

Kreatywność osób planujących event nie ma granic - w wyobraźni widzą scenę skąpaną w blasku reflektorów, transmisję na żywo z kilkunastu kamer przekazujących obraz w najwyższej jakości, a wszystko przy zapewnieniu bezawaryjnej obsługi na wysokiej jakości sprzęcie.

...

czytaj dalej


Impreza integracyjna szansą na zysk dla firmy

Uczeni już dawno odkryli, że człowiek, by lepiej pracować, potrzebuje czegoś więcej niż tylko pieniędzy. Pracownik dużo bardziej docenia nagrodę w postaci pochwały od szefa, miłą atmosferę w pracy czy dodatkowe świadczenia, niż wzrost wynagrodzenia.

...

czytaj dalej


Organizacja eventu firmowego w hotelu

Organizacja eventu firmowego w hotelu

Turystykę korporacyjną charakteryzuje wyraźna sezonowość, przejawiająca się zdecydowanym wzrostem liczby spotkań realizowanych wiosną i jesienią. Z informacji podawanych przez Instytut Turystyki wynika, że konferencje, kongresy, podróże w interesach czy spotkania motywacyjne określane mianem incentive travel, stanowią już około jednej trzeciej wszystkich ......

czytaj dalej

Strona 2 z 8 « 1 ... 2 3 ... 8 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...