Zamknij

Wiedza PR - Event PR

Spanie w miejscach publicznych oczami IKEA Łódź

Jednym z najbardziej nietypowych świąt w naszym kalendarzu jest Dzień Spania w miejscach publicznych. Choć obchodzimy go od niedawna, tak naprawdę ma wielu zwolenników, którzy świętują go nie tylko 26 lutego. W tym roku IKEA Łódź postanowiła sprawdzić gdzie najczęściej zdarza nam się przymknąć oko. Przy współpracy z lokalnym medium przeprowadziła sondę wśród łodzian.

czytaj dalej

 

Przepustka prasowa

Przepustka prasowa

Dziennikarze radzą, jak przyciągnąć ich uwagę na targach. Przygotuj zniewalający biuletyn prasowy. Biuletyn może stać się pierwszym źródłem informacji prasowej o twojej firmie podczas targów. Od sposobu w jaki przedstawisz zawarte w nim informacje, od nośnika jakiego użyjesz, treści, oraz synchronizacji ......

czytaj dalej


Event marketing – organizacja imprez, czy coś więcej?

Pojęcie stosunkowo mało znane w Polsce kojarzone jest głównie z organizacją imprez. Mało kto wie, że na świecie ma rangę branży i jest wiodącą formą promocji firm, marek i idei. Jest też jednym z najbardziej perspektywicznych kierunków rozwoju sposobów komunikacji ......

czytaj dalej


Bawiąc uczyć - czyli jak zainteresować zwiedzających swoją ofertą

Według książki Michael’a Wolf „The Entertainment Economy”, rozrywka staje się główną siłą napędową dzisiejszej gospodarki. Zabawa wdarła się niemal we wszystkie jej dziedziny. Scena targowa jest niewątpliwie jednym z najlepszych miejsc do zabawiania klientów. Poprzez elementy rozrywki możemy łatwo zwabić zwiedzających ......

czytaj dalej


Najczęściej popełniane błędy wystawiennicze

Ustalenie celów jest priorytetową sprawą wyjazdu na targi. Musisz być świadomy tego, że jedynie szczegółowa wiedza na temat celów uczestnictwa w imprezie pomoże Ci odpowiednio przygotować elementy targowe niezbędne do ich osiągnięcia - plan udziału, stoisko, sposób prezentacji oferty, materiały reklamowe, ......

czytaj dalej


Apetyt na więcej... Imprezy medialne dają efekty!

Jednorazowa, kilkugodzinna impreza w jednym z warszawskich klubów, setki zadowolonych uczestników, nowoczesna technologia, koncerty, gwiazdy, konkursy, VIPy, telewizja, Internet, kilkunastu sponsorów, kilkadziesiąt cennych nagród dla gości, naturalna promocja wielu marek, niskie koszty przedsięwzięcia, realizacja celów charytatywnych, niezłe efekty marketingowe oraz zainicjowanie ......

czytaj dalej

Strona 7 z 8 « 1 2 3 ... 7 ... 8 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...