Zamknij

Wiedza PR - Event PR

Spanie w miejscach publicznych oczami IKEA Łódź

Jednym z najbardziej nietypowych świąt w naszym kalendarzu jest Dzień Spania w miejscach publicznych. Choć obchodzimy go od niedawna, tak naprawdę ma wielu zwolenników, którzy świętują go nie tylko 26 lutego. W tym roku IKEA Łódź postanowiła sprawdzić gdzie najczęściej zdarza nam się przymknąć oko. Przy współpracy z lokalnym medium przeprowadziła sondę wśród łodzian.

czytaj dalej

 

Przepustka prasowa

Przepustka prasowa

Dziennikarze radzą, jak przyciągnąć ich uwagę na targach. Przygotuj zniewalający biuletyn prasowy. Biuletyn może stać się pierwszym źródłem informacji prasowej o twojej firmie podczas targów. Od sposobu w jaki przedstawisz zawarte w nim informacje, od nośnika jakiego użyjesz, treści, oraz synchronizacji ......

czytaj dalej


Event marketing – organizacja imprez, czy coś więcej?

Pojęcie stosunkowo mało znane w Polsce kojarzone jest głównie z organizacją imprez. Mało kto wie, że na świecie ma rangę branży i jest wiodącą formą promocji firm, marek i idei. Jest też jednym z najbardziej perspektywicznych kierunków rozwoju sposobów komunikacji ......

czytaj dalej


Bawiąc uczyć - czyli jak zainteresować zwiedzających swoją ofertą

Według książki Michael’a Wolf „The Entertainment Economy”, rozrywka staje się główną siłą napędową dzisiejszej gospodarki. Zabawa wdarła się niemal we wszystkie jej dziedziny. Scena targowa jest niewątpliwie jednym z najlepszych miejsc do zabawiania klientów. Poprzez elementy rozrywki możemy łatwo zwabić zwiedzających ......

czytaj dalej


Najczęściej popełniane błędy wystawiennicze

Ustalenie celów jest priorytetową sprawą wyjazdu na targi. Musisz być świadomy tego, że jedynie szczegółowa wiedza na temat celów uczestnictwa w imprezie pomoże Ci odpowiednio przygotować elementy targowe niezbędne do ich osiągnięcia - plan udziału, stoisko, sposób prezentacji oferty, materiały reklamowe, ......

czytaj dalej


Apetyt na więcej... Imprezy medialne dają efekty!

Jednorazowa, kilkugodzinna impreza w jednym z warszawskich klubów, setki zadowolonych uczestników, nowoczesna technologia, koncerty, gwiazdy, konkursy, VIPy, telewizja, Internet, kilkunastu sponsorów, kilkadziesiąt cennych nagród dla gości, naturalna promocja wielu marek, niskie koszty przedsięwzięcia, realizacja celów charytatywnych, niezłe efekty marketingowe oraz zainicjowanie ......

czytaj dalej

Strona 7 z 8 « 1 2 3 ... 7 ... 8 »

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...