Zamknij

Wiedza PR - Event PR

Spanie w miejscach publicznych oczami IKEA Łódź

Jednym z najbardziej nietypowych świąt w naszym kalendarzu jest Dzień Spania w miejscach publicznych. Choć obchodzimy go od niedawna, tak naprawdę ma wielu zwolenników, którzy świętują go nie tylko 26 lutego. W tym roku IKEA Łódź postanowiła sprawdzić gdzie najczęściej zdarza nam się przymknąć oko. Przy współpracy z lokalnym medium przeprowadziła sondę wśród łodzian.

czytaj dalej

 

Marketingu uczyłem się sam

Wielcy sportowcy zdają się nie mieć głowy do interesów. Wspomnienia o dawnych mistrzach pełne są opowieści o nietrafionych inwestycjach i utraconych fortunach. Niewielu jest czempionów pokroju Czesława Langa, którzy po dużych sukcesach na sportowych arenach jeszcze lepiej radzą sobie w świecie ......

czytaj dalej


Firmy sektora B2B wierzą w targi i konferencje

Przedsiębiorstwa sektora B2B chętnie biorą udział w targach i konferencjach, chociaż dostrzegają, że zmienia się ich rola - wynika z badań ankietowych przygotowanych na zlecenie firmy Iteco Sp. z o.o. Na 150 badanych przedsiębiorstw działających w sektorze business-to-business, 92% zadeklarowało, że ......

czytaj dalej


Reklama kreatywna z natury – Natural Media opanowują ulice

Natural Media w Polsce jeszcze mało popularne, w Europie wykorzystywane są w kampaniach reklamowych największych marek. Taka forma promocji wydaje się bowiem wprost idealna w momencie, kiedy konsumenci odporni są na tradycyjny przekaz marketingowy, a dodatkowo coraz częściej interesują się ekologią ......

czytaj dalej


Ambient – istotny dodatek, a może danie główne?

O ambient marketingu mówi się, że jest lekiem na czas kryzysu, bo mając do dyspozycji kilkaset tysięcy złotych na kampanię reklamową – możemy zapomnieć o sile rażenia reklamy w TV. O ambiencie mówi się także, że przecież nie sprzedaje, a jedynie ......

czytaj dalej


Reklama dynamiczna, czyli jak przyciągnąć uwagę klienta

Przesycony komunikatami marketingowymi rynek staje się coraz bardziej wymagający. Potencjalny klient, przyzwyczajony do wszechobecnej reklamy, oczekuje nie tylko ciekawej kreacji, ale także niestandardowych narzędzi przekazu. Agencje reklamowe, działy marketingu małych i dużych przedsiębiorstw, zmuszone są do poszukiwania coraz to nowych form ......

czytaj dalej

Strona 1 z 8 1 2 3 ... 8 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...