Zamknij
Nowości - Kariera

EVO rozbudowuje zespół

Witold Sokołowski, 2011-09-20 22:44:51

W związku z dynamicznym rozwojem agencja interaktywna EVO rozwija działy Kreacji i Client Service. Do zespołu dołączył Paweł Tomas, który objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego, a Marcin Topolski awansował na Managing Creative Director’a. Agata Szybilska, pełniąca do niedawna rolę Account Directora została Client Service Director’em.


Agata Szybilska odpowiedzialna jest za zarządzanie i rozwój działu Client Service, w tym: sprawowanie nadzoru merytorycznego nad realizacją projektów, opracowywanie strategii marketingowych oraz New Business. W swojej karierze pracowała dla takich firm, jak: Arc Worldwide, grupa Leo Burnett i FFC, doświadczenie zdobywała współpracując z takimi firmami, jak Play, Nestle, Lenovo, Logitech, Unilever czy AXA Direct. Największą pasją Agaty jest taniec. Przez wiele lat była tancerką Ludowego Zespołu Artystycznego „Promni”.


Do obowiązków Pawła Tomasa należy rozwój działu kreatywnego EVO, nadzór nad kreacjami i mentoring. Tomas pracował wcześniej w FireFly Creation i TBWA/E-Graphics, jego pasją jest identyfikacja wizualna – jest twórcą rebrandingu BGK oraz CI dla Audi Finance, De Lite i innych. Prywatnie tworzy dema na Amigę i PC, uczy się japońskiego i gra w gry komputerowe.


Marcin Topolski awansował ze stanowiska Senior Graphic Designer na Managing Creative Director. Odpowiedzialny jest za zarządzanie i rozwój działu kreatywnego oraz nadzór nad całym działem. Marcin wcześniej pracował dla takich firm, jak: Ideo, 180heartbeats, FireFly Creation, tworzył projekty 360 stopni min. dla takich marek jak Knorr, Burger King, Samsung, Mentos i Winiary. Marcin jest posiadaczem niebieskiego pasa w karate oraz pasjonatem fotografii.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Jerzy Kowalski   2011-09-21 12:21:49

    zanox też zwiększa zatrudnienie. W ostatnim czasie firma przyjęła 10 nowych pracowników i nadal rekrutuje!

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...