Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Ewa Wachowicz ambasadorem marki Dafi

Witold Sokołowski, 2011-11-22 14:36:08

Ewa Wachowicz ambasadorem marki Dafi

Firma Formaster, producent dzbanków filtrujących Dafi i pojemników próżniowych Dafi Vacuum nawiązała współpracę z Ewą Wachowicz, autorką i gospodynią programu „Ewa gotuje”. Wielbicielka smacznej i zdrowej kuchni, kobieta aktywna, umiejętnie łącząca karierę zawodową z rolą matki doskonale odzwierciedla profil odbiorców, do których marka Dafi kieruje swoje produkty.


Jako ambasador marki, Ewa Wachowicz będzie wpierać działania promocyjne produktów Dafi w prasie oraz Internecie. Wizerunek pani Ewy Wachowicz pojawi się na opakowaniach dzbanków filtrujących oraz pojemników próżniowych Dafi Vacuum, w materiałach POS oraz na stronie internetowej marki.


„Wybór Pani Ewy Wachowicz na ambasadora marki Dafi nie był przypadkowy.” – mówi Katarzyna Bursztein, dyrektor ds. rozwoju marki Dafi w firmie Formaster – „Z badań rynku, jakie przeprowadziliśmy wynika, iż Ewa Wachowicz idealnie wpisuje się w wizerunek naszej marki. Będąc osobą niezwykle ciepłą i autentyczną, umiejętnie łączy rolę aktywnej zawodowo kobiety, matki i nowoczesnej pani domu pasjonującej się kulinariami. Podąża za nowinkami, pozostając wierną polskiej tradycji. Właśnie tak chcemy, żeby były kojarzone nasze produkty: nowoczesne, zgodne z najnowszymi trendami, a jednocześnie funkcjonalne i przystępne dla polskiego odbiorcy, ceniącego smaczną i zdrową kuchnię.”


„Zdecydowałam się zostać ambasadorem marki Dafi, gdyż doskonale znam jakość jej produktów. W kuchni cenię sobie smak i do gotowania od dawna używam wody filtrowanej. Sama od lat prowadzę własna firmę, dlatego z przyjemnością wspieram doskonałe, rodzime produkty i polskie firmy. Cenię produkty marki Dafi za ich funkcjonalność i estetykę, dlatego polecam je każdej wielbicielce smacznej kuchni i zdrowego stylu życia.” – mówi Ewa Wachowicz, ambasador marki Dafi.


Więcej informacji na: www.dafi.pl; www.dbamosmak.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...