Zamknij

Wiedza PR - PR w kryzysie

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Paweł Janowski   2013-10-24 14:04:50

    Uważam, że bardzo dobry artykuł. Łamie stereotypy, że Facebook jest najważniejszy. Oby więcej podobnych tekstów, brawo

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Beata Hyziak-Grądalska

Community Project Manager Marketing Prewencyjny Sp. z o.o.

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...