Zamknij

Wiedza PR - PR w kryzysie

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Paweł Janowski   2013-10-24 14:04:50

    Uważam, że bardzo dobry artykuł. Łamie stereotypy, że Facebook jest najważniejszy. Oby więcej podobnych tekstów, brawo

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Beata Hyziak-Grądalska

Community Project Manager Marketing Prewencyjny Sp. z o.o.

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...