Zamknij

Wiedza PR - PR w kryzysie

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Paweł Janowski   2013-10-24 14:04:50

    Uważam, że bardzo dobry artykuł. Łamie stereotypy, że Facebook jest najważniejszy. Oby więcej podobnych tekstów, brawo

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Beata Hyziak-Grądalska

Community Project Manager Marketing Prewencyjny Sp. z o.o.

W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...