Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Fanta City - społecznościowa gra od Fanty

Witold Sokołowski, 2010-06-28 23:15:13

Wystartowała flashowa gra społecznościowa Fanta City dostępna w serwisie Moja Generacja. Gra stanowi główny element tegorocznej akcji promocyjnej napoju Fanta. Fanta City to kontynuacja zeszłorocznej aktywacji. Gra została rozszerzona o dodatkowe funkcjonalności oraz całkowicie został zmieniony jej wygląd, ze względu na Key Visual napoju.


- W bieżącej edycji duży nacisk został położony na personalizację elementów gry - powstał kreator awatarów umożliwiający tworzenie własnej postaci ze świata Fanta, a kolory mebli i gadżetów do pokoju mogą być zmieniane według życzenia gracza. Wirtualny świat Fanty przygotowany jest w duchu tegorocznego hasła marki: „More Fanta Less Serious”- komentuje Grzegorz Gęsik kierownik marki Fanta, w Coca-Cola Poland Service - Dzięki grze można poznać animowane postacie będące wizytówkami Fanty – Fanta Crew. Trzy najbardziej rozpoznawalne z nich mają w grze własne pokoje, dzięki czemu użytkownicy mogą poznać je lepiej.


Grze towarzyszy kilka aktywacji. Konkurs główny ma na celu wyłonienie najaktywniejszych i zarazem najpopularniejszych graczy. Awatary trzech zwycięzców znajdą się na specjalnej limitowanej serii puszek Fanta przeznaczonych do dystrybucji na terenie całego kraju. Dzięki współpracy z Samsung Polska, przez cały okres trwania Fanta City prowadzony jest cotygodniowy konkurs na najładniejszy pokój. Co tydzień wygrać można jeden z telefonów Samsung Monte S5620. Aktywacja będzie trwała do końca września, a w czasie jej trwania przewidzianych jest szereg dodatkowych elementów oraz konkursów.


W ramach kampanii dla aktywacji powstało wiele niestandardowych form promocyjnych, tj. skórka do komunikatora Gadu-Gadu (ponad 700 000 ustawień), opisy graficzne, widget na Gadu-Gadu 10, czy boxy prezentujące awatary użytkowników w serwisie Moja Generacja.


Akcja cieszy się dużym zainteresowaniem użytkowników. Do końca maja w grze zarejestrowało się ponad 27 000 użytkowników Mojej Generacji. Pomysł na Fanta City jest efektem wspólnej pracy firmy Coca-Cola, agencji K2 Internet, McCann Ericson i domu mediowego Starcom. Gra w całości została wyprodukowana przez K2 Internet. Za zakup mediów odpowiedzialny był Starcom, a polską wersję spotu telewizyjnego przygotował McCann Erickson.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Jak skutecznie promować w święta? Z pomocą przychodzą SMS-y

Świąteczne kampanie marketingowe ruszyły już pełną parą, a marki jak co roku na różne sposoby starają ...

Launch kampanii Ucando – nowego sklepu online z autoczęściami

Wystartowała ogólnopolska kampania Ucando - sklepu z częściami motoryzacyjnymi, który w tym roku rozpoczął swoją działalność ...

Kolejny awans w Genesis PR

Genesis PR ma nowego Senior Account Managera. Stanowisko to objęła Urszula Głowicka, dotychczas Account Manager. Posiada ...