Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Fanta City - społecznościowa gra od Fanty

Witold Sokołowski, 2010-06-28 23:15:13

Fanta City - społecznościowa gra od Fanty

Wystartowała flashowa gra społecznościowa Fanta City dostępna w serwisie Moja Generacja. Gra stanowi główny element tegorocznej akcji promocyjnej napoju Fanta. Fanta City to kontynuacja zeszłorocznej aktywacji. Gra została rozszerzona o dodatkowe funkcjonalności oraz całkowicie został zmieniony jej wygląd, ze względu na Key Visual napoju.


- W bieżącej edycji duży nacisk został położony na personalizację elementów gry - powstał kreator awatarów umożliwiający tworzenie własnej postaci ze świata Fanta, a kolory mebli i gadżetów do pokoju mogą być zmieniane według życzenia gracza. Wirtualny świat Fanty przygotowany jest w duchu tegorocznego hasła marki: „More Fanta Less Serious”- komentuje Grzegorz Gęsik kierownik marki Fanta, w Coca-Cola Poland Service - Dzięki grze można poznać animowane postacie będące wizytówkami Fanty – Fanta Crew. Trzy najbardziej rozpoznawalne z nich mają w grze własne pokoje, dzięki czemu użytkownicy mogą poznać je lepiej.


Grze towarzyszy kilka aktywacji. Konkurs główny ma na celu wyłonienie najaktywniejszych i zarazem najpopularniejszych graczy. Awatary trzech zwycięzców znajdą się na specjalnej limitowanej serii puszek Fanta przeznaczonych do dystrybucji na terenie całego kraju. Dzięki współpracy z Samsung Polska, przez cały okres trwania Fanta City prowadzony jest cotygodniowy konkurs na najładniejszy pokój. Co tydzień wygrać można jeden z telefonów Samsung Monte S5620. Aktywacja będzie trwała do końca września, a w czasie jej trwania przewidzianych jest szereg dodatkowych elementów oraz konkursów.


W ramach kampanii dla aktywacji powstało wiele niestandardowych form promocyjnych, tj. skórka do komunikatora Gadu-Gadu (ponad 700 000 ustawień), opisy graficzne, widget na Gadu-Gadu 10, czy boxy prezentujące awatary użytkowników w serwisie Moja Generacja.


Akcja cieszy się dużym zainteresowaniem użytkowników. Do końca maja w grze zarejestrowało się ponad 27 000 użytkowników Mojej Generacji. Pomysł na Fanta City jest efektem wspólnej pracy firmy Coca-Cola, agencji K2 Internet, McCann Ericson i domu mediowego Starcom. Gra w całości została wyprodukowana przez K2 Internet. Za zakup mediów odpowiedzialny był Starcom, a polską wersję spotu telewizyjnego przygotował McCann Erickson.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Akcja filmowa „LifeACT” Philips Polska

Akcja filmowa „LifeACT” Philips Polska

Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch ...

Assessment Center - badanie kompetencji pracowniczych

Assessment Center - badanie kompetencji pracowniczych

Assessment center to skuteczna metoda badania kompetencji pracowniczych, która ze względu na dużą efektywność jest coraz ...

FOKUS TV promuje letnią ramówkę

FOKUS TV promuje letnią ramówkę

3 lipca rozpoczyna się informacyjna kampania promocyjna letniej ramówki FOKUS TV. Reklamy pojawią się na nośnikach ...

Linki sponsorowane

3M 4World A-Data A4-TECH ABBYY ADATA AMD ASRock AVM Acer ActiveJet Adobe AeroCool Alcatel Antec Apple Arctic Cooling Asus BeQuiet Belkin Brother CM Storm Canon Chieftec Clingo Club 3D Colorovo Cooler Master Corsair Creative Labs Crucial D-Link Dell EMTEC EVGA Edimax Technology Eltax Epson Eset Esperanza Fellowes Fractal Design Fujitsu G Data G.Skill GSmart Gainward Geil Gembird Genius Gigabyte Goodram Goodrive HP HTC Hitachi Huawei Technologies Igepa Intel Intenso International Paper Jabra Jamo Kingston LG Lenovo LifeView Linksys Lite-On Logilink