Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Felietony

7 trendów, które będą rządzić social media w 2016

W ciągu ostatnich lat mogliśmy zaobserwować ogromny rozwój mediów społecznościowych, które z roku na rok zdobywają coraz większy udział w e-marketingowym torcie. W 2015 cały czas liderem wśród social media pozostawał Facebook, z którego korzysta już ponad 1,5 miliarda użytkowników. Zaskoczeniem minionego roku był jednak Snapchat, który z aplikacji rozrywkowej przeobraził się w znaczące narzędzie marketingowe (zwłaszcza w grupie 13-24) z liczbą ponad 100 milioniów użytkowników dziennie.

Elastyczność sposobem na sukces firm eventowych

Kryzys gospodarczy odcisnął na branży eventowej swoje piętno. Ostatnie kilka lat przyniosło dla rynku dość istotne zmiany, które wraz z redukcją budżetów marketingowych stały się utrapieniem zatrudniających spore struktury produkcyjne, zarządzających polskimi agencjami eventowymi.

czytaj dalej

Co dalej z Sylwestrem Latkowskim?

Co dalej z Sylwestrem Latkowskim?

Redaktor naczelny tygodnika „Wprost” Sylwester Latkowski, do niedawna był znany przede wszystkim jako pisarz oraz reżyser filmów dokumentalnych i teledysków. Wszystko zmieniło się w połowie czerwca bieżącego roku, kiedy wybuchła tzw. afera podsłuchowa. W rolach głównych: Latkowski i istotne postacie polskiej polityki.

czytaj dalej

Czy Eurowizja to dobry sposób na promocję artysty?

Tegoroczny konkurs Eurowizji wygrała reprezentująca Austrię Conchita Wurst, a właściwie Thomas Neuwirth. Damskie brzmienie pseudonimu artystycznego jest elementem wizerunku wokalisty kreującego się na wzór kobiety. Zdaniem Macieja Błażewicza ze Stowarzyszenia Miłośników Konkursu Eurowizji OGAE Polska, zwycięstwo Wurst było do przewidzenia już po pierwszych festiwalowych próbach, a po II półfinale dziennikarze Centrum Prasowego w Kopenhadze uznali Austrię za faworyta.

czytaj dalej

Infotainment – koszmar dziennikarzy?

Infotainment – koszmar dziennikarzy?

Infotainment, czyli połączenie informacji (information) i rozrywki (entertainment), jest coraz powszechniejszą tendencją polskich mediów. Profesor Kazimierz Wolny – Zmorzyński wychodzi z założenia, że takie połączenie powoduje sprowadzenie informacji do towaru, który musi być atrakcyjnie i krzykliwie opakowany. Czy to oznacza koniec poważnych treści przekazywanych przeciętnemu Kowalskiemu?

czytaj dalej

Wolontariat pracowniczy – dlaczego firmy chcą pomagać?

Jak pokazują badania wolontariat pracowniczy staje się coraz popularniejszy w Polsce i jest realizowany przez coraz więcej działających na naszym rynku firm. Jedną z najstarszych tego typu inicjatyw jest program Wolontariatu Pracowniczego Citi. Już od 9 lat bank zachęca swoich pracowników do dzielenia się wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami przy organizacji różnorodnych projektów społecznych.

czytaj dalej

Efektywna reklama, czyli trudna sztuka zakupu mediów

Powszechnie mówi się o kryzysie na rynku reklamy. Budżet marketingowy zwykło optymalizować się uszczuplając wydatki na kampanie medialne ale czy słuszna to droga? A może bardziej sensowna będzie racjonalizacja wyboru i sposobu prezentacji oferty w mediach?

czytaj dalej

Autocenzura vlogera – czy są jakieś granice?

Vlogosfera ma to do siebie, że bywa niepokorna. Tworzą ją w większości młodzi ludzie, którzy nie boją się wypowiadać swojego zdania, komentować, często w dosadny sposób, bieżących wydarzeń. To, że Internet nie jest objęty cenzurą, daje jego użytkownikom poczucie wolności i nikt chyba nie wyobraża sobie sytuacji, żeby mogło być inaczej. Jednak zdarzają się momenty, kiedy, obcując z czyjąś twórczością, pytamy: czy to powinno ujrzeć światło dzienne?

czytaj dalej

Zaczyna się masowa ucieczka do komunikatorów mobilnych

W 2013 roku na rynku mobile najbardziej widoczna była walka o prym wszelkiego rodzaju komunikatorów typu WhatsUp, SnapChat, Messenger, ponieważ Facebook nagle zorientował się, że ludzi zaczyna przytłacza korzystanie z ich serwisu. Szczególnie wśród młodszych użytkowników zarysował się trend masowej ucieczki z Facebooka na rzecz komunikatorów mobilnych.

czytaj dalej

Małgorzata Bednarek podsumowuje rynek reklamy w 2013r.

Najnowsze prognozy przedstawione przez dom mediowy ZenithOptimedia pokazują, że wydatki na reklamę w 2013 roku spadły o 5,6 %. Jednak w nadchodzącym 2014 roku szacuje się, że wydatki te wzrosną o 1,4 %. Ich wartość na koniec przyszłego roku może wynieść ok. 6,5 mld zł netto.

czytaj dalej

Facebook rośnie, a social media ninja szumi...

Czas płynie, Facebook wciąż rośnie, a i środowisko social media ninjów jest coraz lepiej na rynku reprezentowane. Obudowuje się, umacnia, standaryzuje. I szumi ;) Tym razem głośno szumi w kuluarach o spadku organicznych parametrów działań.

czytaj dalej

Strona 2 z 28 « 1 ... 2 3 ... 28 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...