Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Felietony

7 trendów, które będą rządzić social media w 2016

W ciągu ostatnich lat mogliśmy zaobserwować ogromny rozwój mediów społecznościowych, które z roku na rok zdobywają coraz większy udział w e-marketingowym torcie. W 2015 cały czas liderem wśród social media pozostawał Facebook, z którego korzysta już ponad 1,5 miliarda użytkowników. Zaskoczeniem minionego roku był jednak Snapchat, który z aplikacji rozrywkowej przeobraził się w znaczące narzędzie marketingowe (zwłaszcza w grupie 13-24) z liczbą ponad 100 milioniów użytkowników dziennie.

Jak stajemy się mobilnymi ekshibicjonistami

Prawie 80% smartfonów sprzedanych w 2013 r. posiada system operacyjny Google Android. 70% z ok. 850 000 aplikacji zamieszczonych w sklepie Google Play żąda dostępu do informacji o naszej lokalizacji (GPS), naszych kontaktach zgromadzonych w telefonie, naszych danych osobowych, naszych kontach w portalach społecznościowych. Nie zabezpieczając odpowiednio swojego smartfona stajesz się „mobilnym ekshibicjonistą”.

czytaj dalej

CSR – przepustka do rozwoju

CSR – przepustka do rozwoju

Działania polskiego CSR nie odbiegają od światowych trendów. To co nas różni to wciąż zbyt mała liczba menedżerów przekonanych o zasadności podejmowania działań CSR. Top management wielkich korporacji są przekonane o zasadności działań CSR. Większość z nich chwali się nimi i wie, po co to robi.

czytaj dalej

Sprint do kresów internetu

Nie będzie przesadą twierdzenie, że internet jest niczym żywy organizm. Stanowi zlepek wielu osobowości tworzących go Internautów, którzy nieustannie wpływają na jego rozwój. Zachowania społeczności internetowej to niezmiennie zagadka dla specjalistów od Public Relations oraz Marketingu.

czytaj dalej

Reklama z Facebooka dopadnie nas na plaży

Tegoroczne lato jest okresem przełomowym dla reklamy na urządzeniach mobilnych. Smartfony stały się ‘oknem na świat’ dla podróżujących w wakacje. Jako najbardziej spersonalizowane i najbliższe nam urządzenia telefony komórkowe pozwalają pozostawać w kontakcie bez względu na to, gdzie się znajdujemy.

czytaj dalej

Social media miejscem publikacji informacji spółek giełdowych w Polsce?

Czy wykorzystanie przez spółki notowane na warszawskiej giełdzie narzędzi, takich jak Facebook czy Twitter do publikacji informacji obowiązkowych to dobry pomysł? Czy inwestorzy mieliby wówczas szanse na szybsze otrzymanie informacji i tym samym efektywniejsze podejmowanie decyzji?

czytaj dalej

Marketing Premium na polu

Marketing Premium na polu

Wszystko to sprawia, że platforma marketingowa, jaką może stać się turniej golfowy, jest bardzo dobrym rozwiązaniem w ramach promocji produktów z wyższej półki. Takich, przy których zarówno sprzedaż jak i decyzja zakupowa po stronie Klienta wymaga czasu, przemyślenia, a niejednokrotnie też wiedzy z konkretnego zakresu. Nadaje się również idealnie do prezentacji produktów premium nieposiadających ogólnodostępnych touchpointów.

czytaj dalej

Letnia reklama uderzy nad morzem i na Mazurach

Letnia reklama uderzy nad morzem i na Mazurach

Letnie miejscowości nadmorskie, Mazury i kurorty górskie – to cel wakacyjnego ataku reklamowego koncernów samochodowych, telekomunikacyjnych i finansowych w tym roku. Do wydania 20 mln zł i chęć pozostania w pamięci blisko 10 mln turystów. Takie wnioski płyną z szacunków specjalistów reklamy.

czytaj dalej

Rynek usług graficznych 2013: wyzwania i perspektywy

Przypadający na 27 kwietnia Światowy Dzień Grafika to dobra okazja do przyjrzenia się sytuacji na rynku usług graficznych, który zmienia się dynamicznie i wykazuje tendencje wzrostowe. Zapotrzebowanie na pracę grafików - freelancerów zwiększyło się w 2012 r. aż o 165 proc. Jednak dobra koniunktura nie oznacza, że przedstawiciele branży przestają szukać nowych rozwiązań.

czytaj dalej

Przyszłość social media w 2013 r.

Wzrost znaczenia social media jako źródła informacji, większa presja na konkretne korzyści dla firm, zacieranie granic pomiędzy social i mobile oraz wzrost jakości treści – to przyszłość social media w 2013 r. przewidują m.in. Yuri Drabent z Lubię To, Krzysztof Kwacz z Get More Social, Łukasz Misiukanis z agencji Socializer, Katarzyna Orzechowska z Sociomanii, Grzegorz Marczak z Antyweb, Jakub Prószyński z Pijaru Koksu Blog, Jacek Jankowski z Nk.pl i Michał Sadowski z Brand24, w wypowiedziach zebranych przez Get More Social.

czytaj dalej

Podsumowanie 2012 roku w obszarze outsourcingu

Podsumowanie 2012 roku w obszarze outsourcingu

W mijającym roku firmy dążyły do optymalizacji prowadzonych działań handlowych. Coraz częściej decydowały się na kompleksową obsługę procesów sprzedażowych, co miało na celu weryfikację cen i zmniejszenie kosztów oraz wykorzystanie efektów synergii. Zdecydowane ożywienie widać było przede wszystkim w obszarze outsourcingu przedstawicieli handlowych, zmniejszeniu natomiast uległ rynek usług z zakresu promocji, degustacji i animacji.

czytaj dalej

Strona 3 z 28 « 1 2 ... 3 ... 28 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...