Zamknij
Nowości - Media i marketing

Festiwal najgorszych reklam za 7 dni we Wrocławiu

Witold Sokołowski, 2011-11-17 17:19:33

Już za 7 dni zostaną wręczone chamlety - nagrody za najgorsze reklamy funkcjonujące w polskiej przestrzeni publicznej. Chamlety, które wymyślił prof. Michael Fleischer z Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, zostaną wręczone po raz drugi, a jak przekonują organizatorzy nadal jest mnóstwo do zrobienia w polskiej reklamie. Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 25 listopada 2011 o godz. 17.00.


Chamlet to pierwszy w Polsce festiwal reklamy z nieco innej strony. Do konkursu zostali zaproszeni autorzy najgorszych reklam, funkcjonujących w polskiej przestrzeni publicznej. Idea chamleta zrodziła się bezpośrednio w mieście i jego okolicach, czyli w naturalnym środowisku funkcjonowania reklamy.


Za pośrednictwem chamleta wyrażamy nasz stosunek wobec praktyk firm reklamowych, które swoich klientów traktują szablonowo, cynicznie lub jeszcze gorzej - komentuje prof. Fleischer, kierownik specjalności projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr - Zauważamy potrzebę innego podejścia do klienta, który nie ma potrzeby znać mechanizmów reklamy, ale wymaga dydaktycznego traktowania. Reklamiarze poza samą reklamą muszą edukować swoich klientów. Oczywiście to kosztuje czas a u nas reklamę robi się w poetyce ilościowej a nie jakościowej, czyli im więcej, tym lepiej - dodaje Fleischer.


Chamlety zostaną przyznane w 5 kategoriach, a wręczą je członkowie kapituły, w której skład wchodzą: prof. Andrzej Zawada, prof. Jerzy Jastrzębski, prof. Aleksy Awdiejew, prof. Grażyna Habrajska, dr Michał Grech i Dirk Henkelmann, creative director z agencji TBWA. Przewodniczącym kapituły konkursu jest prof. Michael Fleischer. 


Festiwal jest otwarty dla każdego, również członkowie kapituły będą dostępni dla dziennikarzy i zgromadzonej publiczności - wyjaśnia Mariusz Wszołek, współorganizator festiwalu.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...