Zamknij
Nowości - Auto-moto

Fiat 500 u boku Jennifer Lopez

Witold Sokołowski, 2011-11-08 16:25:53

Fiat 500 u boku Jennifer Lopez

O ikonie włoskiego designu w stylu pop - Fiacie 500 nadal głośno, także za oceanem, gdzie samochód debiutował w zeszłym roku. Na kilka dni przed otwarciem Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Los Angeles, gdzie zaprezentowany zostanie Abarth 500 - sportowa wersja Fiata 500, ten uroczy miejski samochód Fiata na nowo i w wyjątkowy sposób zaistniał w świecie reklamy, prezentując się ponownie u boku równie wyjątkowej Jennifer Lopez.


Po sukcesie, jaki odniosło pierwsze muzyczne wideo On the floor, obejrzane ponad 415 milionów razy na portalu youtube, słynna amerykańska gwiazda wylansowała swój nowy video klip do utworu „Papi" z płyty „Love?". Aby zręcznie uciec ulicami amerykańskiego miasta przed tłumem swych fanów, piosenkarka wybrała właśnie Fiata 500 - samochód stworzony dla każdego, kto kocha rozrywkę i kto za kierownicą fascynującego samochodu chciałby udać się w dowolne miejsce na ziemi.


Efektem tego wyboru jest 30 i 60-sekundowa reklama. To po prostu zwiastun muzycznego klipu, który promuje zarówno przebój Jennifer Lopez, jak i Fiata 500 w stylu pop.


Podczas gdy reklama w telewizji została wyemitowana 6-ego listopada br., Fiat postanowił zaprezentować prapremierę klipu na portalu youtube już 4 listopada. Kampania reklamowa udostępniona w sieci przez 24 godziny w formie interaktywnego cyklu, poprzez serię zatrzymanych kadrów umożliwiła odkrycie głównych założeń nagrania wideo, kierując uwagę na zalety Fiata 500, jak m.in. wyjątkowy styl, urok i innowacyjność.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...